“Aanrader.”
Beoordeling van Restaurante Margarita

Restaurante Margarita
Geclassificeerd als nr. 115 van 498 Restaurants in Los Cristianos
Keukens: Europees
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Barscene, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen, Afhalen
15 januari 2016 beoordeeld

Heerlijk eten van de BBQ, top bediening (superleuke en vrolijke meiden) en leuk live entertainment elke avond.
Gezellige sfeer met overwegend Engels publiek .
Als we weer in Los Cristianos zijn gaan we zeker terug !!!.

23 november 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij logeren in parque margarita en het restaurant is net op de hoek
Kort omschrijf ik het als goed .... lekker.....
Pastas meer dan ok... maar de vissschotels vind ik minder......natuurlijk het is ook geen visrestaurant maar een grillrestaurant. Over het algemeen.... goed te doen

28 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat hebben wij heerlijk gegeten... we zijn zelfs de laatste dag nog terug gegaan.
Heerlijk tournedos van de grill, om je vingers bij af te likken.

Mochten we nog een keer terug gaan naar Tenerife dan gaan we zeker eten bij jullie.

7 oktober 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Met drie personen daar wat gegeten. 2 keer mix grill en een schelp/ vis schotel. De vis schotel was heerlijk maar de mix grill van de BBQ waren sommige stukken vlees erg taai. En we zijn er ook nog ziek van geworden. 2 dagen geduurd dat ik weer beter was. :(
De live music is wel heel goed. :)

17 juli 2013 beoordeeld

het eten was prima en veel zijdig. de bediening is prima en leuk.wel erg druk en vooral op engelsen gericht.altijd live music.echt een gezellig,leuk en betaalbaar restaurant. vooral de geflambeerde aardbeien waren super.

Reizigers die Restaurante Margarita bekeken, bekeken ook

Los Cristianos, Arona
Los Cristianos, Arona

In Restaurante Margarita geweest? Deel je ervaringen!