“Heerlijk!”
Beoordeling van Little India

Little India
Geclassificeerd als nr. 3 van 499 Restaurants in Los Cristianos
25 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wauw! 2 keer heerlijk gegeten hier! Het was het ritje zeker waard! Obers zijn erg gastvrij en vriendelijk, als je van pittig eten of helemaal niet van pittig eten houdt kan je hier lekker eten! Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: oktober 2018

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was even zoeken, maar zeer de moeite waard. Lekker Indisch eten en een zeer vriendelijke bediening. Ruime keuze aan gerechten van mild tot very spici!

Datum van bezoek: oktober 2018
30 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste avond geëindigd in de terechte nr. 1 restaurant Tenerife. Heerlijke maaltijd, goede service en vriendelijk personeel. Waar voor je geld!

17 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag gegeten bij Little India.
We hebben heerlijk gegeten, vriendelijke mensen die (te) goed hun best doen om het naar de zin te maken. We gaan zeker nog terug.

15 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer lekker eten, en vriendelijke bediening.
Je word alleen wel op het einde gevraagd om hier een review te geven.

Reizigers die Little India bekeken, bekeken ook

In Little India geweest? Deel je ervaringen!