“Smakelijk, snel geserveerd en redelijke prijs”
Beoordeling van El Limonero Ibiza

El Limonero Ibiza
Geclassificeerd als nr. 4 van 58 Restaurants in Playa d'en Bossa
Keukens: Barbecue, Indiaas, Spaans, Café, Wijnbar
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
1 juni 2018 beoordeeld

Elk jaar een weekje op Ibiza en altijd een keer eten bij El Limonera.
Nog nooit teleurgesteld over het aanbod, de smaak en de prijs.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten en de bediening is echt fantastisch! Wij hadden taco’s als lunch, met gepofte aardappel en frietjes. De prijs valt heel erg mee en dat voor deze kwaliteit . Daarom raden we dit restaurant echt aan!

17 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuke bediening, lekker eten en een uiterst gastvrije eigenaar! Midden in Playa den Bossa toch in alle rust eten, absoluut een aanrader.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker tapas gegeten! De gastheer en overige bediening is uiterst vriendelijk. Wij komen zeker nog een keer terug.

3 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke eigenaar. Ontbijt en diner is zeer goed . Prijs kwaliteit is prima in verhouding! Voor goed eten en vriendelijke bediening moet je hier zijn.

Hier is alles mogelijk. De kok maakt op verzoek alles klaar.

( Geeft ook wat van het huis)

Bedankt voor de super goede service en de gezelligheid!

Groet,
Barry

Reizigers die El Limonero Ibiza bekeken, bekeken ook

Ibiza-stad, Ibiza

In El Limonero Ibiza geweest? Deel je ervaringen!