Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Geweldig!

Leuke club om te feesten. Drankjes wel aan der prijs, maar dat weet je op ibiza. Sfeer altijd ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
Q3719DCdeborahd
Beverwijk, Nederland
via mobiele applicatie
Birthdaybash 2018

Om je verjaardag te vieren een fantastische club. Over de prijzen ga ik niets zeggen. Take it or ... meer lezen

Beoordeeld op 27 september 2018

vanaf US$ 57,50
vanaf US$ 489,10
vanaf US$ 86,30
Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Wat een feestje ! Ontvangst. Het eten ! De ambiance. Alles was geweldig. Heerlijke bedjes voor maar 10 euro. Ons eerste dagje zon volop genoten. Lunch was fantastisch

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 11 oktober 2017

We gingen om 20h binnen. Het feest was al goed aan de gang. We hadden ondanks het hoge aantal bezoekers toch een goede plek gevonden. Zalig ... mooie show. Blij om dit toch eens meegemaakt te hebben.

Datum van activiteit: oktober 2017
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Goede belevenis. Voor 1 keer. Zeer goede show van 2 uur door Martin Garrix. Hij is echt hoofdact. Rest niet bijzonder. Druk. Heel veel drugs verkoop rondom club. Bizar! Dure drank!

Beoordeeld op 20 september 2017 via mobiele applicatie

Zijn hier 2 maal tijdens onze vakantie geweest. De lokatie is echt helemaal top en de sfeer is fantastisch. Wat ook mooi is, is dat de feesten hier in de middag beginnen tot 2400 uur. Prijzen zijn vergelijkbaar met andere uitgaansgelegenheden.

Beoordeeld op 15 september 2017

DE show was zeer goed maar de dranken die zijn er veel te duur voorbeeld :inkom was voor twee mensen 100euro en dan komt het als je binnen bent dan vragen ze nog eens 65euro voor 6 dranken en dit voor bier als je dan iets anders wil loopt het al snel op naar 200euro voor je drankjes .En dit vind ik er los over .tip voor dat je naar binnen gaat zorg dat je al genoeg hebt gedronken .Voor de show 100euro is de juiste prijs dat betaal je bij ons ook en de SHOW was TOP dat wel .