“Mega pool party”

Oceanbeat Ibiza Boat Party All-inclusive
Geclassificeerd als nr. 2 van 10 dingen om te doen in Playa d'en Bossa
Attractiegegevens
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in ibiza bent zeker deze doen, ambiance verzekerd, uitgelaten sfeer, maar extreem duur 14 euro voor een pint ...

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een feestje ! Ontvangst. Het eten ! De ambiance. Alles was geweldig. Heerlijke bedjes voor maar 10 euro. Ons eerste dagje zon volop genoten. Lunch was fantastisch

11 oktober 2017 beoordeeld

We gingen om 20h binnen. Het feest was al goed aan de gang. We hadden ondanks het hoge aantal bezoekers toch een goede plek gevonden. Zalig ... mooie show. Blij om dit toch eens meegemaakt te hebben.

24 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede belevenis. Voor 1 keer. Zeer goede show van 2 uur door Martin Garrix. Hij is echt hoofdact. Rest niet bijzonder. Druk. Heel veel drugs verkoop rondom club. Bizar! Dure drank!

Bekijk meer beoordelingen
20 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn hier 2 maal tijdens onze vakantie geweest. De lokatie is echt helemaal top en de sfeer is fantastisch. Wat ook mooi is, is dat de feesten hier in de middag beginnen tot 2400 uur. Prijzen zijn vergelijkbaar met andere uitgaansgelegenheden.

Reizigers die Ushuaia Ibiza Beach Club bekeken, bekeken ook

Sant Antoni de Portmany, Ibiza

In Ushuaia Ibiza Beach Club geweest? Deel je ervaringen!