Beoordeeld op 6 oktober 2017

We hadden een kamer op de 7de etage met frontaal zeezicht zoals we aangevraagd hadden. Zeer netjes onderhouden.
De service tijdens de maaltijden zou toch beter mogen, er wordt te weinig afgeruimd!
En dan komen de vogeltjes op de tafels uiteraard in het (buitengedeelte).
Het eten was lekker.
Mooie tuin en zeer goed onderhouden door hardwerkende tuiniers.
Indien men een zwemhanddoek van het Hotel gebruikt betaald men 1€ per handdoek wissel.
Het is wel een eindje wandelen naar de bushalte, ongeveer 20 minuten.
En het is niet vlak !

Kamertip: Zo hoog mogelijk met zeezicht.
  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
r2pajarabeach, comercial van R2 Rio Calma Hotel & Spa & Conference, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 oktober 2017

Thank you for choosing R2 Hotels and your comment.We are sorry to know that your stay was not as you expected.We have noted everyhthing which help us to improve our service and quality.Hope to see you again.R2 Hotels

Beoordeeld op 10 maart 2017 via mobiele applicatie

Top hotel, prima locatie, ook voor alleenstaande reizigers. Rustig gelegen aan de rand van Costa Calma. Prachtig aangelegde tuin en zwembaden. Genoeg keuze bij zowel 't ontbijt als het diner (zeer vriendelijk personeel). De kamers op de hogere etages met uitzicht richting Costa Calma zijn werkelijk prachtig, ook omdat je hier nog op je balkon van de ondergaande avondzon kan genieten. Ik vind het de perfecte locatie voor een heerlijke winterzon vakantie, een dikke 9.

Verbleef: december 2016, reisde alleen
r2pajarabeach, comercial van R2 Rio Calma Hotel & Spa & Conference, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 maart 2017

Bedankt voor het kiezen R2 Hotels en commentaar.
We zijn blij dat je had een aangenaam verblijf en hopen dat je weer te zien.
R2 Hotels

Beoordeeld op 23 februari 2017

De architectuur van het hotel is prachtig en de receptiehall is indrukwekkend.
De geluidsisolatie is niet zeer goed waardoor lawaai van nabijgelegen kamers soms storend is. Personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Restaurant is zeer goed rekening houdende met de massa gasten. Alles verloopt vlot en het menu is gevarieerd. Hotel ligt rustig op enige afstand van het centrum van costa calma. De tuinen en de zwemkom zijn prachtig en er zijn voldoende ligstoelen. Wij betaalden voor een kamer met zeezicht maar kregen een kamer met vooral zicht op een muur en een klein hoekje zeezicht. Na klagen bij de receptie kregen wij een andere kamer met vol zeezicht.

Kamertip: if you want sea view check the room!
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
r2pajarabeach, comercial van R2 Rio Calma Hotel & Spa & Conference, reageerde op deze beoordelingGereageerd 24 februari 2017

Dank u voor het kiezen om te besteden uw vakantie R2Hotels
en commentaar.
Onze excuses voor het ongemak.
Geen is blij om te weten dat ze hadden een zeer mooie aestancia en we hopen dat je weer te zien.
R2 Hotels

Beoordeeld op 8 december 2016

Uitzicht en tuinen zijn prachtig. Ontbijt en diverse buffetten zeer veel keuze. Loopafstand naar het mooie zandstrand kan beperking zijn. Personeel doet veel moeite om de vele gasten goed te verzorgen. Botanische tuin goede Wifi plek.

Kamertip: Let op afstand tot fontein vanwege geluid.
  • Verbleef: november 2016, reisde met een partner
r2pajarabeach, comercial van R2 Rio Calma Hotel & Spa & Conference, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 december 2016

We zijn blij dat je had een aangenaam verblijf en hopen dat je weer te zien

Beoordeeld op 13 november 2016 via mobiele applicatie

RIO calma is echt een hotel om weer terug naar toe te gaan. Door vertraging kwamen we midden in de nacht aan en er stond nog een mini buffet klaar voor ons. De kamer was netjes, schoon en luxueus. Elke ochtend een ontzettend groot ontbijt buffet met elke dag weer iets anders en speciale dingen o.a. Champagne ontbijt. Heerlijk om in de zon te ontbijten, er zijn veel mensen maar toch doet iedereen zijn eigen ding. Dit geldt ook voor het avondeten elke avond weer heerlijke verassingen. Personeel is erg aardig maar spreekt vrijwel alleen Spaans. Buiten het hotel (directe omgeving) is er vrij weinig te doen maar in hotel zijn er ook leuke activiteiten en faciliteiten. De zwembaden waren vrij koud in deze maand en de bedjes(die aan vervangen toe zijn) waren vaak bezet door handdoeken en soms personen. De lobby was ontzettend mooi door de versieringen ivm kerst en een heus concert en elke avond een piano die bespeeld werd. Zelfs worden er foto's gemaakt die je kan kopen. Echt een plek om heerlijk tot rust te komen.

Verbleef: december 2015, reisde met een partner
r2pajarabeach, comercial van R2 Rio Calma Hotel & Spa & Conference, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 november 2016

We zijn blij dat je had een aangenaam verblijf en hopen dat je weer te zien