“Yellow appartment Paraiso”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Heel goed
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Peggy B
1 beoordeling
“Yellow appartment Paraiso ”
Beoordeeld op 15 september 2017 voor een verblijf in augustus 2017

Wij waren er 12 dagen in Augustus 2017, een heerlijk appartement van alle gemakken voorzien. Een goed ingerichte keuken,goed sanitair.Moderne aankleding ,strak en verzorgd. Je maakt gebruik van het zwembad samen met de andere huurders.
Super fijn zwembad nooit druk, fijne ligbedjes met kussens. Het appartement ligt wat hoger gelegen en je hebt een auto nodig om ergens te komen, maar dat geldt voor het hele eiland. De weg naar het strand zou je te voet kunnen afleggen in 10 minuten via een onverhard slingerpad de helling af, we namen de auto en parkeerden bij hotel Melia, slechts 5 min. tijden. Voor €4 huur je een bedje bij het Kite Center heerlijk onder de palmbomen, op het mooiste stukje strand van Costa Calma, misschien wel van heel Fuerteventura:-) De verhuurster Elisa zorgt voorziet je van veel info over het Eiland en kun je ten alle tijden bereiken. Super service!

Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
17 sep 2017
Hello Peggy, thank you so much for your fantastic review! We are so glad that you loved the residence, our flat and the beach. You and your family will be welcome anytime. Thanks again, Elisa&Davide
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren