Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.508)
Beoordelingen filteren
1.511 resultaten
Waardering van reizigers
340
528
330
143
170
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
340
528
330
143
170
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.511 beoordelingen
Beoordeeld op 4 maart 2018

Het park zelf is erg mooi met veel groen en 2 zwembaden. Aardige bezoekers ook, vooral veel oudere Engelsen.

De appartementen zijn heel erg gedateerd met dito meubilair. Ook vond ik het niet schoon, je hoeft maar 1 kruimel op de grond te laten vallen en een leger mieren teistert je appartement. Er waaiden ook bladeren en andere rommel onder de voordeur naar binnen. Onze baby hebben we daarom niet in de keuken laten kruipen.
Het keukengerei was erg karig. De pannen waren al zo oud dat alles meteen aanbakte en de waterkoker ging niet uit zichzelf uit en je brandde er je vingers aan als het water kookte want de hele waterkoker werd heet!

Schoonmaak..ik heb niemand gezien die schoonmaakte, alleen werden de handdoeken 1x in de zoveel dagen vervangen en de bedden werden niet verschoond, alleen opgemaakt.

Je moet snel douchen want de boiler is zomaar leeg (30 Liter), en met 4 personen is dat een beetje jammer.

Er is op het park een indoor speelruimte voor de kinderen, dit was erg vies en alles was stuk..

Fitness apparatuur was wel prima.

Dan kom ik aan bij het restaurant, voor de lunch is dit prima. Het avondeten was soms erg bedroevend, geen wonder dat er amper mensen zaten. Het meeste eten was koud of niet te eten. Ook bewaarden ze het eten wel eens tot de volgende dag en bakten ze het weer op. De BBQ was wel een succes omdat het eten dan ter plekke wordt bereid. We hadden halfpension geboekt ivm kleine kinderen, maar gingen al gauw buiten de deur eten en later in het restaurant nog een dessert. Ontbijt viel mee, genoeg keus en redelijk te eten. Als je van koffie houdt heb je wel pech, je krijgt een lauw bakje en de helft van het kopje is schuim. Het meeste personeel was erg aardig in het restaurant maar er was 1 vrouw bij die erg bot was. Zo moesten we een keer persé bij een bepaalde tafel zitten terwijl we daar (met de kinderen) op de tocht zaten. Toen ik er wat van zei zei ze dat ze de deuren dicht zou doen, wat ze nooit deed.

Normaliter ben ik niet iemand die gauw klaagt maar wij komen hier iig nooit weer.
Voor de rest is Lanzarote een mooi eiland en er is genoeg te doen! De locatie van het hotel is top, er is van alles op loopafstand. Zelf hebben we een auto gehuurd (vraag receptie) en het hele eiland over gecrossed.Overal op het eiland kun je lekker eten of naar het strand gaan. Ook zijn er veel (grote) speeltuinen voor de kleintjes. Ondanks dat we niet blij waren met het appartement en restaurant, hebben we een fijne vakantie gehad.

Datum van verblijf: februari 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank EliseK1985
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Enrica M, Director de Relaciones con Clientes van Oasis Lanz Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2018
Google-vertaling

Dear Ilse K,
We are sorry if we have not met your expectations and we are glad that despite some inconveniences you have enjoyed a nice holiday.
We are currently working to improve our facilities and services and in a next future all apartments will be refurbished with new furnitures and equipments. We will increase our services as well in order to offer a great holiday experience and make our guests pleased and satisfied.
We appreciate your comments and we have already taken note of them in order to implement the necessary measures to improve our services.
We are pleased to hear that you have appreciated the good location and we hope you will give us a second chance and visit us again once the refurbishment works finished to discover our new facilities.
Best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 december 2017

Laat ik eerst en vooral duidelijk zeggen dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam was,
MAAR:
- Met onze klacht over een almaar springende zekering en daardoor geen warm water in kamer en bad, werd niets gedaan.
- Het keukengerei was allemaal oude troep, waarmee je nauwelijks een tas koffie kon zetten.
- De keuken in half pension, was maar matigjes
- Het ontbijt was rijkelijk, maar gebruikt de goedkoopste producten: gelijmd ontbijtspek bv.
- De hele compound is gedateerd: barsten, afgebladderde verf, gescheurde beton, schimmels ..... noem maar op.
Voor: je bent dichtbij de flaneerbuurt waar je alles vindt dat de zonnetoerist maar wenst.

Datum van verblijf: december 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank LucV670
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Enrica M, Director de Relaciones con Clientes van Oasis Lanz Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 december 2017
Google-vertaling

Dear Luc V,
We are sorry for how you felt during your stay and we hope you have enjoyed the island.
We do our utmost every day to offer the best holiday experience and we appreciate your review as it will help us to improve our services.
We would like to inform you that we are in the process to reform the whole complex in order to offer more comfort and a modern surrounding to our guests.
We hope you will come back to discover all the news.
Best regards.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 december 2017

Alles was prima, goed ontbijt, mooie zwembaden en vriendelijk personeel !
De appartementen zijn wel een beetje gedateerd maar het is proper en alles werkt.
Zeer goede ligging, heel centraal maar toch rustig.

Datum van verblijf: november 2017
Reistype: Reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank DannyJ301
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Enrica M, Director de Relaciones con Clientes van Oasis Lanz Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 december 2017
Google-vertaling

Dear
Thank you for your opinion.
We are very glad that you have spent a nice time with us and have enjoyed our services, facilities and quietness.
We would be pleased to welcome you again.
Best reagrds.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2015 via mobiele applicatie

Goede ligging in het centrum. Kamer was erg gedateerd en de Aziatische dame achter de balie is onwijs bot en niet behulpzaam.

Zwembad is prima en ook de keuken is best prima. Wij zaten niet in het hoogseizoen en daarom was de prijs ok. Ik zou er niet meer voor willen betalen.

Paar keer een kakkerlak in de kamer gehad, maar dat is ook een beetje een algemeen probleem op Lanzarote.

Datum van verblijf: oktober 2015
Reistype: Reisde met een partner
Bedank ObiWan53
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Kim S, Guest Relations Manager van Oasis Lanz Beach Mate, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 oktober 2015
Google-vertaling

Many thanks for posting your comments which will be shared with the staff.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 december 2014 via mobiele applicatie

We kregen een appartement waar de schimmel wierig op de muren stond en het rook er naar kattenpis. Haren in bed?! Erg vieze toilet echt te vies voor woorden. Na veel klagen bij receptie en reisbureau kregen we per gratie god een ander appartement. Deze was wel schoon maar stonk ontzettend naar rook en huisdieren. We konden voor 2100 euro extra wel wat anders krijgen :-/ . Er groeide vanalles maar helaas geen euro's op de muur. Appartement lag op zich wel mooi gelegen tussen restaurantjes en dicht bij het strand. Wel vond ik het wel teleurstellend en was het lastig om de teleurstelling te vergeten. Er stond op zoover dat het een 3 sterren appartement was echter het reisbureau zei dat het 2 sterren was. Wij wisten nergens van en dit stond ook niet in de papieren. Zo'n vakantie nooooit weer.

Datum van verblijf: december 2014
2  Bedank Sonja B
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken