Beoordeeld op 8 juni 2018 via mobiele applicatie

Geweldige “tuin” zoals onze dochter van 4 het noemt, achter de appartementen. Met speeltoestellen en kinderbad. Onze kids van 2 en 4 hebben zich hier prima vermaakt.
Eten was prima (ontbijt en diner), goed bereid en voldoende variatie (er had wat meer warme groente mogen zijn).
Appartement en complex ogen erg schoon, desondanks toch 5 kakkerlakken in ons appartement gehad (verblijf 11 dagen).
Zwembaden zijn nu in juni nog behoorlijk koud, erg jammer. Een wandeling van ca 20-25 min totdat je bij het stadje bent, grotendeels via een mooie route langs de zee.
Erg vriendelijk personeel, totaal niet opdringerig.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 20 maart 2018

Wat een mooi, rustig hotel met geen kamer maar een heel appartement. Ruime living, keuken, badkamer, slaapkamer en een groot terras hebben we.
Het eten is heel uitgebreid, elke dag iets anders en heel lekker.
Aan de receptie werkt een Nederlandse dame, wat heel tof is zeker als je wat meer uitleg wil over iets. Je zit in het midden van het land dus kan je heel makkelijk een auto huren en de ene dag het zuiden verkennen en de andere dag het noorden.
Naar het dorpje stap je een 3 km; een klein beetje grote baan maar dan kan je al snel door een 2 tuintjes aan de dijk uitkomen. In het dorpje zijn verschillende winkeltjes.
Hier in het hotel zit redelijk veel van drank, cocktails mee in de all in. Je krijgt een bankkaart met je foto op die je wel overal moet laten zien daar er hier ook kamer met ontbijt of half pension kan genomen worden. Het personeel is allemaal heel vriendelijk. In het restaurant zijn ze heel vlug om je vuil bord te komen halen.
Ik kan hier niks slecht van zeggen.

Kamertip: de blok 6 heb je zicht op zee, als je dat belangrijk vindt. We hadden kamer, appartement 6201 en ook zicht op t zwembad
Datum van verblijf: maart 2018
DireccionVitalclass, Director General van Vitalclass Lanzarote Sport & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2018

Beste Suzanne V,

Hartelijk bedankt voor uw review en verblijf in ons hotel. We zijn blij om te lezen dat u van uw vakantie heeft genoten en vooral dat u deelt dat u genoten heeft van ons buffet. Ons personeel werkt dagelijks heel hard om er voor te zorgen dat onze gasten genieten van de vakantie en we zullen uw reactie dan ook zeker delen met ons personeel.

We hopen u in de toekomst nogmaals welkom te kunnen heten in ons hotel.

Vriendelijke groet,
Adrián Alonso
Directeur

Beoordeeld op 11 februari 2018 via mobiele applicatie

Onze korte vakantieweek is dankzij dit hotel met dan fantastisch geweest. Lokatie prima assists uitgangspunt voor alle tochten op het prachtige eiland. Personeel echt ongelooflijk vriendelijk. Ontbijt zeer uitgebreid, met omelettes naar keuze, oneindig veel vleeswaren, brood, yoghurt en vers fruit. Heerlijk warm, maar dan ook echt warm binnen zwembad, meerdere sauna's. Erg prettig wanneer het buiten even te fris is. Kamer erg ruim met prima bedden en elke dag schoonmaak. Inrichting kamers wel wat gedateerd. Alles erg schoon ! Een aanrader Vitalclass in Costa Tequise.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 10 januari 2018

Wij werden zeer vriendelijk ontvangen en kregen tegelijk zeer veel info, handig zou zijn als je alles tegelijk ook nog eens op een flyer mee zou krijgen. We kregen wel een pasje met je foto erop als deurkey. Het ontbijt was zeer goed, en afhaal personeel vriendelijk. Alleen vonden wij het raar dat je geen ontbijt mee kreeg als je vroeg op pad moest, behalve als het je terug vlucht was. De dame zei het is toch weer 8,- wat ik een beetje raar vond. Het appartement zag er goed en groot uit, alleen rook het ons gehele verblijf erg naar riool. Er zat een kluis in de kast die 2.50 per dag kost. Schoonmaak is er 6x per week alleen zondag niet, bedden worden 2x per week verschoond en schone handdoeken krijg je op maandag, woensdag en vrijdag. Voor de handdoek van het zwembad moest je 10,- borg betalen en omruilen voor een schone kost je 1,-. Zwemmen in het binnenbad kost 1,50 per uur. De boulevard is op loop afstand, met heerlijke eetgelegenheden.

Datum van verblijf: december 2017
Beoordeeld op 13 oktober 2017

we waren er een weekje, voor de zon. Doodjammer dat onze kinderen te groot zijn, anders kwamen we zeker terug : ZALIG voor de kleintjes, en de kamers/appartementen ook ideaal voor gezinnen : heel goed uitgerust met aparte keuken, en privacy mogelijk.
Misschien over enkele jaren met de kleinkindjes.
De wellness was zeer uitgebreid, zo ook de fitness.
Het eten was niet uitzonderlijk, maar er was wel heel veel afwisseling, met elke keer tenminste 3 soorten vlees en warme groenten. Dus keuze genoeg.
De kamer was mooi, en schoon. Jammer van de handdoeken, die waren mssch aan vervanging toe en roken niet fris.
Het personeel was vriendelijk en behulpzaam,....
Kortom : een echte aanrader.

Datum van verblijf: oktober 2017
DireccionVitalclass, Director General van Vitalclass Lanzarote Sport & Wellness Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2017

Dankjewel voor deze hoestende uitstekende evaluatie.
Het doet ons een plezier te lezen dat de fitness en spa faciliteiten geaprecieerd werden.
We zouden het natuurlijk gun vinden je nog eens te mogen verwelkomen in de toekomst met de "klein kinderen" :)
Met vriendelijke groeten
Alexander