Beoordeeld op 13 november 2015

All in stelt niks voor, geen water s' morgens bij ontbijt, matrassen heel vies, veel roest rond het sanitair, De hemelbedjes buiten, die zo mooi leken op foto's daar zou nog geen hond op willen liggen zo vol vlekken. Plastiek zwarte tussen de venster ramen, niet open te krijgen. Eten was lauw, linnen service was zwak !!!
Dus echt geen aanrader, hoop dat hier snel hun conclusies uit trekken, voor ons nooit meer !!!

Datum van verblijf: november 2015
Blue Sea H, Director de Recepción van Blue Sea Costa Teguise Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 november 2015

Many thanks lindaneven for your feedback,

apologise is the hotel was not cover your expectation, your comments help us to improve.

kind regards,

Beoordeeld op 11 november 2015

kamer zijn oud , vensters die je niet meer kan openen, vuil bedlinnen, muffe geur, toiletten die je niet kan doorspoelen, douchebak die afschilfert, schimmel aan de muren en doucheknop, na 4 dagen geen wisseling van lakens en handdoeken, geen zonneparasols, mooi terras alleen toegankelijk voor personen die via Duitse touroperator boeken met een toegangscode voor dit terras,

Kamertip: hotel moet gerenoveerd worden
Datum van verblijf: november 2015
Blue Sea H, Director de Recepción van Blue Sea Costa Teguise Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 november 2015

dear viviane,

thank you for taking the time to write a review. We considerer your suggestion, we are making improvements to able to upgrade the complex.

kind regards,

Beoordeeld op 24 februari 2015

Boven gemiddeld, maar niet zeer goed.
Leuk en rustig, uitstekend gelegen aan strand en centrum. Hotelgebouwen en tuin zijn mooi en goed onderhouden, maar het keukengedeelte van de kamers (die eigenlijk appartementen zijn) niet. Koken kon niet meer. Dat was misschien de bedoeling want wij hadden een all-in verblijf,
Het eten was lekker maar gewoon, weinig afwisseling en niet uitgebreid. Dranken kon je zonder probleem de ganse dag door krijgen, zonder aanschuiven.
Het personeel in het restaurant was uitermate vriendelijk.
Al bij al hebben wij er graag verbleven en voor de prijs die we betaald hebben konden wij niet beter terecht gekomen zijn.

Kamertip: Kamers aan het zwembad zijn zonnig. Kamers rechts bij binnenkomen hebben een zonnig terras.
Datum van verblijf: september 2014
Blue Sea H, Director de Recepción van Blue Sea Costa Teguise Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 februari 2015

Dear customers.

We apprecciate your comments.

Thanks for let us know your opinión with a fair point of view.

Kind regards

Beoordeeld op 4 januari 2015

We zijn voor de 2ekeer naar dit appartement geweest.
Het is er fantastisch, het ligt in een mooie omgeving vlak bij de zee.
Men doet er alles aan om het je naar de zin te maken.
Het is all inclusief.
Het eten is ook fantastisch, ruime keuze en heel erg lekker.
Kortom een bezoek aan deze appartementen en aan Lanzarote is zeker aan te bevelen.

Kamertip: De eerste keer zaten we naast de receptie, en nu bij het zwembad op de 1e verdieping, met balkon. Was allebei prima!
Datum van verblijf: december 2014
Blue Sea H, Director de Relaciones Públicas van Blue Sea Costa Teguise Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 januari 2015

Dear guests.

Thanks for your letting us know you had a good experience at Costa Teguise Beach.

We hope you return.

Kind regards

Beoordeeld op 20 november 2014

Lanzarote is een heel mooi eiland om met de auto te verkennen. Het appartement was gedateerd, maar ruim en erg goed schoongehouden. Elke twee dagen schone badhandoeken en beddegoed.
Men is bezig met een renovatie van de appartementen. De maaltijden waren goed en gevarieerd.
Personeel zeer behulpzaam en uitermate vriendelijk. Veel winkels en bars op korte loopafstand.

Datum van verblijf: november 2014
Blue Sea H, Director de Recepción van Blue Sea Costa Teguise Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 november 2014

Dear clients.

Sorry but i can´t write in your lenguaje.

Thanks for your comments, i did translation with google.

See that you enjoyed the island and your stay at our complex.

Hope you return.
Kind regards.