Beoordeeld op 11 april 2019

Het hotel ligt in een goed onderhouden tuin. Het heeft 2 zwembaden. 1 waar de animatie verzorgd wordt en 1 waar je rustig kunt liggen. In dit hotel verblijven veel Engelsen. We hebben er geen last van gehad. Echter is wel veel op de Engelse gasten gericht. Animatie is in het engels, en het eten is engels georiënteerd. Er zijn 2 buffetrestaurants. 1 ervan is een stukje van het hotel gelegen, daar kun je wat rustiger eten. Het hotel ligt vlakbij het strand en de boulevard. Ook is er een winkelcentrum in de buurt. Het water van het zwembad is met name in de ochtend erg koud. Op Lanzarote zelf waait het veel, waardoor het 's avonds al snel koud aan kan voelen. Overdag zorgt het voor mooie golven in de zee. De zee is laag aflopend, wat voor kinderen prettig is.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 28 november 2018

Alles is in principe prima, eten gevarieerd en lekker, genoeg animatie, zelfs in de herfst/wintermaanden.
2 kleine minpuntjes;
Schimmel in de douche, verder was de kamer prima.
99% van het personeel is (soms wat te) vriendelijk, vooral de dames die de borden van je tafel halen als je klaar bent :-)
Tijdens een drankje werden we wat onvriendelijk bejegend door de kleinste persoon achter de bar, dus waarschijnlijk compensatie van zijn kant.
We hadden niet voor de drankjes betaald (we hadden geen all inclusive, wisten we niet, manager werd door de kleine man erbij gehaald, die legde de zaak normaal en netjes uit, en zo hoort het.

Kamertip: Eigenlijk kijken alle kamers uit op de zwembaden, er zijn 3 verdiepingen als je begane mee telt. Wel braaksporen gezien op onze deur...
Datum van verblijf: november 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018

Een zeer goede accommodatie. Zeker 4 sterren waard. Gelegen in een goed onderhouden tuin, met een stil zwembad, en een levendig zwembad met de hele dag muziek en animatie. Super enthousiast animatieteam met zelfs een Nederlandssprekende! (Daphne) en ontzettend professionele eigen shows. Onze jongens hebben genoten met jullie, nogmaals bedankt aan Daphne, Kamil, Mateusz, Jack, Sian, Stefania en Josue!!
De appartementen zijn fris en netjes ingericht met airco in woon- en slaapkamer, en een keukentje met alles erop en eraan. Direct naast is een supermarkt gelegen, en tegenover een overdekt winkelcentrum. Vlakbij het strand en het centrum.
De appartementen zijn verbazend goed geisoleerd; zo waaide het best hard, maar daar hoor je binnen niets van. Ons appartement lag vlakbij Aquamarina; de bar waar 's avonds animatie is, maar in de slaapkamer hoorde je ook dat niet!
Goed buffetrestaurant met lekker eten, showcooking en uitgebreide keus.
Al het personeel is vriendelijk en vrolijk.
Enige 'nadelen' die wij hebben kunnen vinden: het zwembadwater is wel heel koud, de bedden reserveren 's ochtends en het volume van o.a. de minidisco is veel harder dan nodig is. Ook is de wifi niet al te best, maar hier wordt aan gewerkt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018

Ruim complex met veel faciliteiten: voetbalveld, tennisbanen met rackets (gratis, alleen kamernummer doorgeven), midgetgolfbaan (alleen borg), volleybalveld en twee zwembadgedeeltes met heel veel ligbedden. Bufetten ook heerlijk.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 april 2018

Goede ligging, eten niet veel keuze (vaak hetzelfde). Een douche nemen .s avonds was niet te doen, een halfuur nodig om de temperatuur te regelen, en dan ging deze nog steeds van heet naar ijskoud. De bedden waren enorm hard.

Kamertip: Kamer vragen op de bovenste verdieping (= 3de etage)
Datum van verblijf: april 2018