Beoordeeld op 7 augustus 2018

Een zeer goede accommodatie. Zeker 4 sterren waard. Gelegen in een goed onderhouden tuin, met een stil zwembad, en een levendig zwembad met de hele dag muziek en animatie. Super enthousiast animatieteam met zelfs een Nederlandssprekende! (Daphne) en ontzettend professionele eigen shows. Onze jongens hebben genoten met jullie, nogmaals bedankt aan Daphne, Kamil, Mateusz, Jack, Sian, Stefania en Josue!!
De appartementen zijn fris en netjes ingericht met airco in woon- en slaapkamer, en een keukentje met alles erop en eraan. Direct naast is een supermarkt gelegen, en tegenover een overdekt winkelcentrum. Vlakbij het strand en het centrum.
De appartementen zijn verbazend goed geisoleerd; zo waaide het best hard, maar daar hoor je binnen niets van. Ons appartement lag vlakbij Aquamarina; de bar waar 's avonds animatie is, maar in de slaapkamer hoorde je ook dat niet!
Goed buffetrestaurant met lekker eten, showcooking en uitgebreide keus.
Al het personeel is vriendelijk en vrolijk.
Enige 'nadelen' die wij hebben kunnen vinden: het zwembadwater is wel heel koud, de bedden reserveren 's ochtends en het volume van o.a. de minidisco is veel harder dan nodig is. Ook is de wifi niet al te best, maar hier wordt aan gewerkt.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 11 mei 2018

Ruim complex met veel faciliteiten: voetbalveld, tennisbanen met rackets (gratis, alleen kamernummer doorgeven), midgetgolfbaan (alleen borg), volleybalveld en twee zwembadgedeeltes met heel veel ligbedden. Bufetten ook heerlijk.

Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeeld op 13 april 2018

Goede ligging, eten niet veel keuze (vaak hetzelfde). Een douche nemen .s avonds was niet te doen, een halfuur nodig om de temperatuur te regelen, en dan ging deze nog steeds van heet naar ijskoud. De bedden waren enorm hard.

Kamertip: Kamer vragen op de bovenste verdieping (= 3de etage)
Datum van verblijf: april 2018
Beoordeeld op 12 september 2017

Eén van de weinige dingen die voor verbetering vatbaar is, is de Wifi. Al het personeel vriendelijk en behulpzaam, inchecken ging zeer snel zodat we voor sluiting ook nog iets konden eten. We zaten dicht bij de receptie, restaurant en bar maar geen last van geluidsoverlast. Animatie team is super enthousiast.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 16 april 2017 via mobiele applicatie

Groot resort met appartementencomplexen rondom twee grote zwembaden. Wij hebben een appartement op de begane grond. Erg ruime appartementen met prima bedden en een tuintje met uitzicht op het zwembad. Appartement is wel gehorig.

Er is een zwembad met entertainment voor de kids en een stilte zwembad. Genoeg ligbedden, maar wees op tijd want er wordt van tevoren al door gasten bedden gereserveerd met handdoeken.

Het all-inclusieve is prima met meerdere restaurants. Keuze = reuze.
Wil je een keer uit het resort moet je naar pueblo marinero, waar genoeg leuke eettentjes zitten of de boulevard op bij het strand.

Datum van verblijf: april 2017