Beoordeeld op 30 april 2019

Mooi gelegen complex in een woonwijk op ca. 150 meter van het strand. Appartementen zijn ruim, schoon met een goede keuken en badkamer. Binnen het kleine rustige resort zijn de tuinen mooi en netjes onderhouden met een verwarmd zwembad. Appartementen worden om de dag schoongemaakt. Personeel allemaal even vriendelijk en behulpzaam. Het centrum van Costa Tequise ligt op 5-10 minuten lopen van het complex.

Kamertip: Appartementen op de begane grond hebben een iets ruimer terras.
Datum van verblijf: april 2019
Javier S, Director General van El Guarapo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 april 2019

Hallo, hartelijk dank voor je goede beoordeling!
We zijn verheugd te horen dat u zich prettig voelde in onze appartementen en dat u de faciliteiten en de omgeving op prijs stelde. Onze rustige locatie is perfect om aangename momenten van ontspanning door te brengen, we hopen echt dat je ervan hebt genoten.
Bedankt voor de positieve feedback over onze medewerkers!
Wij zouden u graag opnieuw hier hebben.
Vriendelijke groeten

Beoordeeld op 10 maart 2019 via mobiele applicatie

Mooie net appartement op een zeer leuke en rustige ligging. Tijdens ons verblijf in maart waren er meestal 50 plussers. Het zwembad is mooie maar nog niet verwarmd (werken werden gestart tijdens ons verblijf). Al het personeel is zeer vriendelijk. Via een wandelpad is het 5 min wandelen van de kust winkels en restaurants.

Datum van verblijf: maart 2019
Javier S, Director General van El Guarapo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Hallo, bedankt voor je review!
We zijn erg blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en onze bevoorrechte locatie hebben gewaardeerd.
Zoals je al zei, over een paar dagen zal ons zwembad worden verwarmd!
We zijn verheugd u hier weer te hebben om van onze nieuwe diensten te genieten.
Met vriendelijke groet

Beoordeeld op 9 oktober 2018

Mooi, modern en kleinschalig appartement complex. Prima bedden echter geen airco maar met het raam open en de standaard wind op Lanzarote goed te doen. Fijne ligging dichtbij het centrum. Douche is goed maar nadeel is dat het warm water erg snel op is. Wi-Fi signaal is echt prima. Geboekt met ontbijt, helaas maar 3 keuzes maar dat staat op de site dus wisten we van te voren en Antonio doet erg zijn best. Poolbar is een beetje sfeerloos, met een muziekje en een gezellige aankleding zou er veel meer uit te halen zijn. Poolbar gaat helaas tussen 15.00-19.00 dicht. Personeel overal zeer vriendelijk. Schoonmaak en handdoeken wissel om de dag. Bij aankomst was het appartement spik en span schoon maar de tussentijdse schoonmaak liet te wensen over. Keukengerei beperkt maar je kan koken. Prachtig onverwarmd zwembad waar toch wel bedjes geclaimd worden terwijl bij het inchecken duidelijk wordt vermeld dat dit verboden is. Mogelijkheid tot een verlate check-out, wat een uitkomst! Al met al een fijne vakantie gehad met prachtig weer!

Datum van verblijf: september 2018
Javier S, Director General van El Guarapo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 oktober 2018

Hallo Anke, bedankt voor je reactie!
We zijn blij dat uw verblijf aangenaam was, en we zouden u graag binnenkort in onze appartementen zien!
Wat airconditioning betreft, geven we er de voorkeur aan om te profiteren van de bries die het hele jaar door op Lanzarote waait, en op deze manier bijdraagt aan het milieu.
groeten

Beoordeeld op 4 oktober 2018 via mobiele applicatie

Wat een fantastische vakantie hebben we hier gehad . Een prachtige omgeving dichtbij het centrum met heel veel restaurants op loop afstand. Ontbijt bij boeken is mogelijk en is ook heerlijk. Een kopje koffie is hier echt een feestje nog nooit zo'n lekker bakkie op in buitenland.

Datum van verblijf: oktober 2018
Javier S, Director General van El Guarapo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Heel erg bedankt voor je reactie!
We zijn blij om te weten dat u van het verblijf hebt genoten en dat u de toegevoegde waarde van onze bar kon waarderen.
We zouden blij zijn om je hier weer te zien in El Guarapo!
Groeten

Beoordeeld op 2 september 2018 via mobiele applicatie

Samen met onze jongste zoon ( 16) verbleven we 14 dagen in een 3 persoons appartement. Het appartement is netjes ingericht. Wordt om de dag schoongemaakt en de bedden 1 keer per week. Het keukenassortiment is voldoende. Als je dit wilt kun je er een warme maaltijd bereiden. Dit hebben we zelf diverse keren gedaan.
Je kan er ook voor kiezen om bij het zwembad ( barman Antonio) te eten. Het eten is prima. Zelf hadden we bij de boeking gekozen voor logies met ontbijt. Wanneer je hiervoor kiest zal ik gewoon iedere ochtend ( of wanneer je dit wilt) aanschuiven bij Antonio. Er is voldoende keus en is tevens veel goedkoper dan bij de boeking.
Het zwembad is niet groot. Handdoeken hiervoor kun je bij de receptie halen. Hiervoor betaal je €10,- borg per handdoek. Elke dag kun je de gebruikte zwembad handdoeken omwisselen. De borg krijg je terug wanneer je uitcheckt Er zijn ligbedden aanwezig. Die in de ochtend helaas ook geclaimd worden ondanks dat het aangegeven staat dat dit mag. (Blijft toch jammer. )Op loop afstand ben je in het " centrum van Costa Tequise" waar je een SPAR supermarkt en diverse eet en drink gelegenheden kunt vinden. Bij Plus Car ( tegenover H10 Garden)hadden we voor 3 dagen een auto gehuurd (€85,-) Tevens hebben we voor 1 dag mountainbikes gehuurd ( the bike station, voor €54,- je moet wel een borg betalen of via creditcard) deze zit een paar 100 meter van H10 gardens. Ook het strand is op loopafstand en je kunt er jetskiën, windsurfen. Kortom genoeg te doen als je hiervoor kiest. Wij hebben genoten van onze vakantie bij El Guarpo en komen zeker nog een keer terug. Vooral de rust en de kleinschaligheid beviel ons uitstekend.

Datum van verblijf: augustus 2018
Javier S, Director General van El Guarapo Apartments, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Hartelijk dank voor uw mening, we zijn blij om te weten dat uw verblijf aangenaam is verlopen!
We hopen je snel te zien in El Guarapo.
We wensen je een goede dag!
Guarapo team