Beoordeeld op 9 augustus 2018

De eerste indruk in de hal was 'wow': indrukwekkend, groots, mooi ingericht. Als je beter kijkt zie je de ouderdom wel op veel plekken: slijtage in vloedbedekking, afbladderende verf/stuc, sierstrips die uit het plafond loshangen, viezigheid in de dakconstructie, etc.

Toch hebben we het erg naar onze zin gehad: ruime zwembaden, erg vriendelijk personeel, prima ontbijt met veel keuze (we hadden alleen logies/ontbijt geboekt, vinden het leuk om elders uit eten te gaan), de kamers werden elke dag schoongemaakt en naar wens schone handdoeken.

Avondentertainment is niet zo aan ons besteed en wat we er bij het langslopen van gezien hebben maakte niet veel indruk. Het was er echter altijd vol met mensen in de 'podium-ruimte'.

Het entertainment team maakte er bij het zwembad altijd een feestje van: leuke activiteiten voor jong en oud, er was voor iedereen wel wat leuks te doen. Zeer enthousiaste en gedreven mensen en 'lekker gek'.

Ook nog mini golf gespeeld en tennis, beide gratis en alle benodigdheden krijg je erbij (sticks, balletjes, rackets, tennisballen). Er zijn 2 tennisbanen, een voetbal-kooi (zo groot als een tennisbaan, ook met een hek eromheen) en een kinderspeeltuin.

Een auto is vanaf deze locatie geen luxe en hadden we vooraf gereserveerd voor de hele vakantie (12 dagen) bij Pluscar, die ook een balie heeft in het hotel. Ideaal geregeld en slechts €180 betaald voor het gehele verblijf, all-in verzekerd (een Clio met airco en ingebouwde navigatie).

Kortom: genoten van een heerlijk verblijf, van het prachtige uitzicht uit de hotelkamer (een hogere verdieping is daarom denk ik een aanrader, wij zaten op de 5e van de maximaal 6) en we hebben een beetje door de veroudering en de incidentele vlek in het gordijn heen gekeken.

Nog noemenswaardig: de bedden waren voor hotelbegrippen zéér ruim en comfortabel en kwamen ook zeer schoon over. De juiste hardheid en comfort, heb geslapen als een roos!

Datum van verblijf: augustus 2018
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2018

Dear Martijn,

Thank you very much for writing your detailed and honest opinion about your stay at our hotel. We are glad to know that you have been able to enjoy a pleasant vacation.

We are happy to read that you enjoyed our rooms, facilities and that our animation team did a good job despite the small details you mention. We regret that some of our services have not met your expectations. We hope you decide to visit us again soon.

Beoordeeld op 2 augustus 2018

Wij, mijn vriend en ikzelf hebben een last-minute reis geboekt en pas daarna de recencies gaan lezen over dit hotel... ik hield mijn hart vast want over het algemeen waren die niet zo goed.
inderdaad je kan er niet omheen, het hotel is echt aan vernieuwing toe, alles zou mogen ge-updates worden. Het is nogthans een ruim hotel met veel capaciteit maar de tijd is blijven staan. De hangplanten mogen van mij verdwijnen... Vooral de kamers hebben dringend nood aan opknapbeurt. Onze kamer werd dagelijks schoongemaakt, verse lakens en verse handdoeken werden voorzien. Ik moet het zeggen het bed was uitstekend, groot, ruim en ik heb lekker geslapen!
Over het zaal personeel heb ik zekers niet te klagen, die zijn vriendelijk behulpzaam en voeren hun werk uitstekend uit, steeds propere tafelkleedjes 's morgens en 's avonds( wij hadden half-pension) met stoffen servietten en steeds héél proper, niets op aan te merken. Borden worden steeds afgeruimd. Het eten was lekker, simpel, in buffet vorm en zoals altijd in dit soort hotels voor ieder wat wils. Wat mij vooral opvalt is de verspillingvan eten bij sommige mensen! Enorme hoeveelheden op de borden en de helft ervan gaat gewoon de vuilbak binnen! Dat vind ik nog steeds een schande!
De animatie is inderdaad luidruchtig , in het midden van het hotel maar de uren werden wel gerespecteerd en ik heb er weinig of geen last van ondervonden.
Wat ik jammer vind aan het zwembad, zijn de handdoeken waarvoor er borg moet gegeven worden... zou gratis moeten zijn, en jammer dat het grote bassin onverwarmd is, er zijn veel vakantiegangers en niemand of bitter weinig mensen gaan de uitdaging aan, het verwarmde bad is kleiner en druk, veel kindjes. Ik ben éénmaal in het water geweest.
Al bij al heb ik genoten van mijn verblijf, het eiland is de moeite waard, strand is leuk, de terrasjes uitstekend, lekkere sangria, eten is er overal, en het loont de moeite om een kleine wagen te huren, de prijzen zijn zéér democratisch en een rondrit maken op het eiland moet je gewoon doen !! Ik ga zeker terug naar Lanzarote maar wellicht in een ander hotel.

Kamertip: kamers zuidkant kiezen, minder lawaai
Datum van verblijf: juli 2018
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2018

Dear guest,

We really appreciate that you have taken a few minutes of your time to write this review. We are happy to know that, despite the bad experience you have mentioned, you are able to highlight some positive aspects of our hotel.

We thank you for your kind words about our services and facilities and we are glad to know that you have enjoyed your stay and Lanzarote. On the other hand, we regret that the noise and incorrect use of food have been an inconvenience during your stay. We would like you to know that we plan to make some improvements soon. We would like you to change your mind and visit us again soon.

Beoordeeld op 17 juli 2018 via mobiele applicatie

Nou waar moeten we beginnen.
hotel heel remoerig
Als je de recensies leest vraag ik me af zit ik dan in het verkeerde hotel, kamers verouderd eerste indruk hotel als je aankomt wel oké.
Maar de rest minder en dan maar te zwijgen over het eten.
1e dag fruit niet meer goed denk je kan gebeuren.
Later in de week beschimmelde toetjes
En dit tot twee keer toe dat eten beschimmelt was chef erbij gehaald en het enige dat je steeds hoort is sorry
nou voor de rest van de vakantie maar buiten de deur gegeten.
Leuke restaurantjes in de beurt voor weinig geld
Voor ons eerste en laatste keer dit hotel
Eiland is geweldig maar auto is handig

Datum van verblijf: juli 2018
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 juli 2018

Dear guest,

Thanks for let us know your opinion about our hotel, every single comment is important for us and it is take into account.

We are sorry to read that you had not a good time in our hotel. We apologize because our hotel has not lived up to your expectations. We hope you can change your mind and visit us again soon.

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Mijn schoonouders zijn samen met vrienden 65+ naar dit hotel geweest. Binnenkomst ziet er leuk uit maar dat is het dan ook. Begeleiding bij binnenkomst al waardeloos. Plaatjes geven verkeerd beeld, kamers zijn oud, smerig met kapotte gordijnen en hele vieze vervuilde airco. Dekens met gaten, kapotte, oude vloerbedekking, insecten en stof op de vloeren en kasten en plinten met dikke laag rotzooi erop. Verschillende keren geklaagd tot bijna hartaanval toe. Na verzoek nieuwe kamer gekregen, deze was zonodig nog smeriger. De laatste dag warempel stofzuiger in het hotel gezien maar niet op de kamer.
Ander stel met dame met rolstoel moest door de draaideur van het hotel, de deur daarnaast werd niet opengemaakt! Dame met rolstoel kon op de kamer met niet op balkon. Ondanks all-in concept moest drank op de gang in de automaat gekocht worden, nog geen kop koffie bij aankomst. Drank die bij supermarkt werd gekocht werd uit de ijskast verwijderd. Pluspunt was het redelijke eten ‘s avonds, en de aardige bediening. Vanuit management als enige reactie als ‘goedmaker’ een flesje priklimonade met 2 appels. Alternatief was andere kamer met toeslag van €100 per nacht!! Handdoek bij het zwembad mag 1 keer per week omgeruild worden, niet vaker. Geen vergelijk met RIU of andere hotels. Autoverhuur in het hotel wel super en behulpzaam!
Mensen sparen hard voor een reis en zijn al in veel hotels geweest maar nog nooit zo enorm teleurgesteld, hebben door alle stress eigenlijk geen vakantie gehad, dus zeker geen aanrader lieve mensen!

Datum van verblijf: mei 2018
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juni 2018

Dear guest,

We are sorry to read that you had not a good time in our hotel. We appreciate anyway that you have taken a few minutes of your time to write us this review. We apologize because our hotel has not lived up to your expectations.

We regret that you had such an unfortunate experience, as you say, in our hotel. Daily, there are many people who visit us and are satisfied with our service, we regret that this may not have been the case. We will review the incidents that you comments to be able to fix them as far as possible. We hope you change your mind and decide to visit us again.

Beoordeeld op 19 juni 2018 via mobiele applicatie

Hotel is aan vernieuwing toe. In de kamers nog tapijt en de kastjes waren stukken af ook nog dekens ipv een dons. Hebben daar 12 dagen geweest lakens zijn niet verschoond geweest. Badkamer en terras werden niet gekuisd. Eten was goed. Personeel ook vriendelijk. Groot zwembad

Datum van verblijf: juni 2018
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 juni 2018

Dear guest,

We appreciate that you have written your honest opinion. We are happy to know that you have enjoyed our pool, food and that our staff was kind to you.

We regret that the cleaning service was not to your liking. We accept your educated criticism and will work to improve our service. We hope to see you again soon.