• Inclusief ontbijt
Occidental Lanzarote Playa(Costa Teguise)
  • Inclusief ontbijt
BlueBay Lanzarote(Costa Teguise)
Gratis annuleren tot 26/07
  • Zwembad
Occidental Lanzarote Mar(Costa Teguise)
Barcelo.com
  • Restaurant
H10 Suites Lanzarote Gardens(Costa Teguise)
Gratis annuleren tot 27/07
  • Gratis parkeren
Oceano Apartments(Costa Teguise)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 28/07
Besparingsmelding! 46% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 46% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Sands Beach Resort(Costa Teguise)
  • Zwembad
HD Beach Resort(Costa Teguise)
Gratis annuleren tot 27/07
18 april 2018 beoordeeld

het hotel heeft in de gemeenschappelijke ruimtes zeker wel eens een schoonmaakbeurt en verfwerken nodig , en het tapijt vervangen door een tegelvloer zou ook al moderner ogen
de kamers zijn ruim maar ook weer met tapijt (waar wij niet zo favoriet van zijn) en al met ietwat ouder meubilair maar toch ok (kamer 550) in elk geval toch
de badkamer is zeer ruim en netjes en proper en natuurlijk al veel gebruikt , wat te zien is aan de kranen
een leuk balkon met veel zon en zwembad en zeezicht maakt het zeker af !
het restaurant ; altijd tafels die na gebruik weer netjes en proper word ingedekt
en met zeker voldoende keuze's om er geen honger te lijden (natuurlijk anders dan thuis)
je bent dan ook in lanzarote

Kamertip: kies een superieure kamer op de hoogste verdiepingen
  • Verbleef: april 2018, reisde met een partner
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 april 2018

Dear guest,
Thank you very much for your comment. We are glad that you had a pleasant stay in Hotel Beatriz Costa & Spa and enjoyed your room, all our services, and our staff. We are also happy to read that you enjoyed our food. Thank you also for your suggestions, we will take special note of all of it in order to keep on improving.
The whole team sends you a warm hug and we are already looking forward to welcoming you back again soon!.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Groot hotel , maar geen last van overdag : zeer rustig met mooi zwembadcomplex. S avonds veel te harde muziek. Zeer asociaal die herrie. Ook de evenementen voor buitenstaanders gaf heel wat drukte en ongemak . Eten was lekker en gevarieerd. Thema’s was leuk, maar kon veel meer mee gedaan worden. Kamers ruim, fijn terrasje en prima douche. Toch dringend aan renovatie toe. Tapijt is in deze tijd not done. WiFi enkel bij receptie is ook niet meer van deze tijd! Een infomap op de kamer miste ik echt. We hebben kilometers gezocht naar alles binnen en buiten het hotel . Iedereen was supervriendelijk als je iets vroeg , maar leg op de kamer duidelijke info, niet enkel uren ven eten , maar: hoe werkt handdoekenservice, kosten Spa , minigolf, tennis , hoe vind je animatie , e.a. Plannetje hoe ga je naar strand en gezellige centrum. Wat is interessant om te bezoeken op Lanzarote, prijzen inkom musea en huurauto . We hebben een supervakantie gehad , maar wat branding voor het hotel kan zijn 4 sterren terug waard maken , nu helaas niet.

Verbleef: april 2018
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 april 2018

Dear guest,

First of all, we thank you for taking your time and expressing your comments. We are sorry to hear about the inconveniences/suggestion and we will take special note of all your comments in order to keep on improving. Our daily challenges and motivation consist in providing very good services and facilities in order to have as many satisfied guest as possible.

On the other hand, we are glad that the food was tasty and varied. Also, thank you for your kind description regarding the pool area and Spa. We are already looking forward to welcoming you in your next holidays in Lanzarote.

24 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij waren van 6 maart tot 18 maart 2018 in di
In dit hotel.
Goed hotel vriendelijk personeel goed eten alleen moest iets warmer maar er stond wel een microgolf
Zwembad zalig alsook de spa
Het tapijt in de kamers zou moeten vervangen worden door hout of steen
Zeer grote badkamer met douche en bad
Ook de gemeenschappelijke ruimten beneden zijn aan renovatie toe

Voor ons voor herhaling vatbaar
Met vriendelijke groeten
Linda raes

Verbleef: maart 2018, reisde met vrienden
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2018

Dear guest,
We are absolutely delighted to read you had such an excellent experience during your holidays with us. We are happy to read that you had a wonderful time with us and that all our services, staff and breakfasts, pool area and spa exceeded your expectations.
On the other hand, we also take note about your suggestion regarding the decoration. The whole team sends you a warm hug and we are already looking forward to welcoming you back again!.

7 maart 2018 beoordeeld

Zwembadzone top!!!
Eten:
Ontbijt met cava
lunch = ok
avondmaal = ok, elke avond ander thema. De verse sushi is top.
Kamers zijn dringend aan renovatie toe! Daardoor voor mij slechts 3 sterren waard ipv 4! Wel hebben alle kamers zeezicht!

Kamertip: Elke kamer zeezicht
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 maart 2018

Dear guest,
First of all, thank you for your comment. We regret that your stay did not meet your expectations. However, thank you for your positive comment regarding our food, the variety. We hope to see you again soon!

18 februari 2018 beoordeeld

Wij waren er begin februari, groot en mooi hotel.Krijg een hele leuke attentie omdat ik jarig was tijdens onsvverblijf, jammer dat dit pas dag erna was.Fijn en respectvol personeel, op een iemand na.Deze blonde dame, zij was soms s'middags aan het zwembad en s'avonds achter de bar bij de voorstelingen, deze was super onvriendelijk, ondanks dat ik iedere keer bij het halen van een pilsje fooi gaf.Wat opviel is dat zij wel vriendelijk was bij betaalde gasten, wij hadden All Inn.Voor de rest een fijne onbezorgde vakantie.gehad.

Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Arantxa S, Manager van Hotel Beatriz Costa & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 februari 2018

Dear guest,
Thank you very much for your kind words. We are really happy to read that your stay with us was so great. We also take note about your suggestion, that help us to improve. We are looking forward to seeing you soon again