Beoordeeld op 16 mei 2018 via mobiele applicatie

Voor de 3e keer naar Sands Beach Lanzarote gegaan. Onze dochter heeft het hier onwijs naar haar zin. Voor ons was het de laatste keer. Dit jaar een beach front huisje bij gebrek aan andere superiour rooms. Veel kakkerlakken in en om het huisje. Gemeld bij een van de klusjesmannen die heeft hier en daar wat gif spoten maar dat mocht niet baten. Huisjes mogen ook wel eens geupdate worden. Personeel niets op aan te merken heel vriendelijk.

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 5 mei 2018 via mobiele applicatie

Op zich een mooi resort. Maar wel massaal (veel gebouwen rondom zwembaden). Daardoor heeft wel iedereen zwembad zicht dat dan weer wel. Geen airco, huisjes plat dak dus enorm warm en niet koel te krijgen. Hierdoor ook enorm veel kakkerlakken. Accomodaties schoon maar verouderd. Eten prima, niet heel bijzonder.

Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 22 februari 2018

Prima verblijf gehad. Hotel is niet nieuw, maar van alle gemakken voorzien. In de winter zijn er 2 verwarmde zwembaden, echter door de lage temperatuur (13 gr overdag) kon men de zwembaden niet op temperatuur krijgen en was het alsnog te koud om te zwemmen. Ook de appartementen zijn dan, vooral 's nachts, koud. Wanneer het regent zijn de schuine paden tussen de hoogteverschillen in het hotel slecht begaanbaar. Zeker met zware koffers of kinderwagens is dit eigenlijk gewoon gevaarlijk. In het banenzwembad is een badmuts verplicht.

• Verbleef: februari 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 10 januari 2018

Ik ga 15 februari weer naar Sands Beach. Dat zegt al genoeg. Drie jaar geleden een uitstapje gemaakt naar een ander hotel maar na drie dagen ellende daar omgeboekt naar Sands Beach. Dit jaar dus weer. Het is een zalig hotel!! Wij verblijven altijd in de beach front appartementen en dan het liefst op de 1e etage. Prachtig uitzicht op de lagune en daarachter de zee. Personeel is super vriendelijk en je voelt je echt verwend. Mijn zoon (nu16) en ik kijken er weer enorm naar uit om 8 dagen te komen te genieten. Dus tot volgende maand. Groet Hetty van Westrenen

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 27 november 2017

Een groot resort met 7 zwembaden, huisjes gelegen om het zwembad heen. geen hotelkamers maar appartement, met volledige keuken, badkamer en bad en aparte slaapkamer. geen airco aanwezig, is in november niet nodig maar wellicht midden in de zomer.
De appartementen zijn vrij gedateerd en hebben onderhoud nodig.
in de keuken is het minimale aanwezig maar voldoet. De ligging van het appartement is met een kleintje ideaal. de kleine slaapt en jij ligt op je ligbedje van de zon te genieten. je kunt een babyfoon lenen bij de receptie
De zwembaden zijn koud, behalve het wedstrijdbad en het bad in de lagune, maar dit zwembad voor een baby is dit ook nog te koud. ook rondom het zwembad is er onderhoud nodig, er zijn veel grote scherven weg uit de tegels.
Wij hebben gebruik gemaakt van de Mai tai. aardige bediening, het eten is prima.
het "centrum" van Costa teguise is op 15 minuten loopafstand, prima te doen. Supermarkt op resort is goed uitgerust en nog verschillende supermarktjes in de buurt!
Al met al een leuke vakantie gehad al is het resort wel echt aan vernieuwing toe!

• Verbleef: november 2017, reisde met familie