Beoordeeld op 12 september 2018

Eerste keer adults only concept uitgeprobeerd. Zeer goed bevallen.

Barcelo Tequise beach is een rustgevend resort met een gemengd publiek. De jongere stellen waren wel wat in de minderheid.
De algehele indruk van zowel het resort als de hotelkamer is mooi en verzorgd. In de hotelkamer zie je wel dat de afwerking niet overal even netjes is, maar dat vonden wij niet storend.

Ontbijt
In de ochtenden hadden wij heerlijk kunnen genoten van een uitgebreid assortiment aan ontbijt. Ook is er een counter met lactose en glutenvrije producten.

Diner
Het diner is ook voorzien van een ruim assortiment met voor ieder wat wils. Er is vers gebakken vlees, paella, broccoli, Aziatische counter, koud en warm buffet. Het dessert is ook iedere avond smullen. Keuze uit diverse soorten ijs en/of kleine gebakjes.

Lunchen kan ook goed op het resort. Anders zijn er nog andere mogelijkheden op loopafstand.

Iedere dag wordt er wel een Yogales, dansles, kookles of iets anders verzorgd waar je aan deel kunt nemen.

In de avond is zowel de B-lounge bar als de Sportsbar van het hotel geopend. Beide hebben soms live muziek.

In de omgeving heb je ook diverse Engelse Sportsbars, restaurants en veel souvenirwinkels.

In het hotel kun je via een digitale zuil een auto huren of je kan ook naar het naastgelegen verhuur bedrijf lopen waar je binnen 5 minuten een auto mee kan krijgen. Ook is er een fietsenverhuur naast het hotel gelegen welke je kan voorzien van diverse soorten fietsen voor een nette prijs.
Wij waren er in de eerste week van september 2018. Het was op straat erg rustig en in de avond uitgestorven. In Playa Del Carmen was meer leven in de brouwerij.

SPA
Bij de spa hadden wij een duo-massage geboekt. Deze werd op het laatste moment geannuleerd vanwege een zieke medewerkester. Hierop kregen wij een medewerker aan de deur met een fles Cava en een excuus brief. Mooi gebaar.

Op zeer korte loopafstand bevindt zich het strand. Bij het hotel kun je voor zowel het zwembad als voor het strand handdoeken lenen.

Het personeel is vriendelijk en servicegericht. De bediening bediend ook bij de mensen langs het zwembad. Eten mag niet bij het zwembad, dat mag alleen bij de poolbar.

Verbeterpunten voor het hotel?
Er is wel een verschil te merken qua housekeeping routines. Niet iedereen doet hetzelfde, daardoor ontbrak er soms wat(handdoek, wc rollen).

In de sportschool zijn geen middelen om de cardio-apparatuur te reinigen na gebruik.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 15 juli 2018

Super mooi hotel, bedden lagen heel lekker. Jammer dat bij het douchen het water niet goed wegliep waardoor je kamer binnen 5 minuten onder water staat. Er werd niet gestofzuigd door de schoonmaaksters en de excursies waren best prijzig. Veder was het heel mooi

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Beoordeeld op 3 juli 2018

Zeer mooi hotel. We zijn hier op huwelijksreis geweest en hadden voor de gelegenheid een deluxe kamer met bubbelbad en balkon aan zee. De kamers zijn comfortabel en redelijk qua grootte, maar toch voelde de onze klein doordat hij eerder lang en smal was en het grote bubbelbad in de kamer stond. De badkamer is geïntegreerd in de kamer. Het schoonmaken kan iets beter. Vorige bezoekers hadden wat muggen doodgeduwd op het plafond en deze bleven de hele week ook hangen. We hebben heerlijk van het terras genoten. Prachtig zicht op zee, voldoende schaduw en een lekker verkoelend briesje. De maaltijden waren steeds super verzorgd! Zowel bij ontbijt als avondmaal waren een eindeloos buffet met zowel kant en klare gerechten als koks die zelf nog bereidingen maakten. Wij hadden half pension aan een laag prijsje erbij kunnen boeken, geeft super waar voor het geld! Ook voor lunch en een drankje zijn er in het hotel meerdere opties, maar ook in de buurt zijn er veel restaurantjes die allemaal heel goed zijn. Op wandelafstand van het strand en supermarkt. Weinig te doen in de buurt verder qua toeristische attracties, eerder geschikt voor strandvakantie. Wel bieden ze een zeer gebruiksvriendelijke autoverhuurdienst aan in de lobby waar we voor een dag gebruik van hebben gemaakt. Een dag is voldoende om de belangrijkste toeristische attracties op het eiland te bezichtigen. Al bij al zijn we heel tevreden van onze vakantie!

Datum van verblijf: juni 2018
teguisebeachsdh, Guest Relations Manager van Barcelo Teguise Beach - Adults only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juli 2018

Wir freuen uns jedes Mal zu lesen, dass unsere Gäste ein tolles Urlaubserlebnis mit nach Hause genommen haben und danken Ihnen für Ihre Zeit und Mühe, um Ihre persönliche Erfahrung in unserem Hotel Barceló Teguise Beach.

Vielen Dank für die wundervolle Beschreibung des Zimmers, in dem wir sie untergebracht haben! Es ist unser Bestreben, unseren Gästen makellose, wohnliche und großzügige Unterkünfte zu bieten und wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihres gefallen hat.

Zu guter Letzt erfüllt es uns mit Stolz, dass Sie den gastronomischen Einsatz unserer Küchenchefs genossen haben, zumal wir bestrebt sind, die vielen kulinarischen Wünsche unserer Gäste zu erfüllen und ihnen die leckersten regionalen und internationalen Gerichte zu servieren.

Noch einmal vielen Dank für Ihren wunderbaren Bericht, den wir mit viel Freude gelesen haben. Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns als Gast begrüßen zu dürfen.

Rocío Magán
Guest Experience Manager.

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Heerlijk weekje vakantie gehad. Super goed service. Eten was top. Zwembad was ook prima. Alleen omgeving binnen hotel zag ee beetje verouderd uit. Strand was beetje ver. Kamer was prima. Ik zou zeker aanraden voor een all in vakantie.

Datum van verblijf: augustus 2017
teguisebeachsdh, Guest Relations Manager van Barcelo Teguise Beach - Adults only, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 juni 2018

Dear Ms. Emrah,

Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Barceló Teguise Beach; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay.

Thank you for the description of the room we accommodated you in during your stay, it is our goal to provide our guests with spotless, attractive and spacious rooms and we are really happy to know you liked yours so much.

At Barceló we know that meals are an important aspect of our guests' overall holiday expérience in our hotels, this is why our team of Chefs prepare for each service a wide variety of delicacies to cater for all diet requirements and please the most demanding palates, we are therefore very pleased that we could satisfy yours.

Thank you once again for sharing your experience with us, and we look forward to welcoming you back at the Barceló Teguise Beach.

Best Regards,

Rocío Magán
Guest Enperience Manager

Beoordeeld op 26 maart 2018

we hebben een heerlijke week gehad, alles was goed voor elkaar, mooie zwembaden en terras. goed ontbijten een heel uitgebreid buffet. we hadden een iets luxere kamer met een wirlpool en een heel fijn bed

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts