Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (3.397)
Beoordelingen filteren
3.397 resultaten
Waardering van reizigers
1.008
1.370
680
203
136
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.008
1.370
680
203
136
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 3.397 beoordelingen
Beoordeeld op 1 augustus 2018

Redelijk hotel, wij hadden een 2 kamer appartement direct om de hoek bij de binnenbar, uitzicht op het zwembad, groot terras, helaas al vroeg geen zon meer daar. Kinderen sliepen in de woonkamer, bedden goed maar beetje hard. Er was wel wat onderhoud nodig in het complex en ook in ons appartement, Deurpost schuifpui buiten helemaal krom getrokken en bij de badkamer aan de onderkant aangevreten door het water en vocht. Appartement was wel schoon en geen schimmel in de badkamer. Wel jammer dat ze het terras nooit mee namen in de schoonmaak. Positief geen enkele kakkerlak gezien op het park en in ons appartement. Zwembad was groot genoeg helaas wel wat koud.
Bedjes reserveren gelukkig niet nodig, om 10 uur werden de bedden los gemaakt en er waren er dan genoeg voor iedereen. Ook altijd nog witte bedjes verkrijgbaar, deze werden wel in de ochtend door wat mensen gereserveerd.
Animatie viel tegen, alleen georiënteerd op de Engelsen, wij als Nederlanders werden nergens voor gevraagd of bij betrokken, dit was voor de kinderen wel heel jammer.
Kinderen hebben ook Nederlandse kinderen gemist.
Kinderdisco was binnen in het Theater, werd wel leuk gedaan, alleen best laat 20.45 uur. De rest van de shows begonnen pas om 22 uur waardoor je soms een lange tijd niets had.
Eten was redelijk, Engels georienteerd, wij misten na een aantal dagen wel echt smaak, veel bakken zagen er niet aantrekkelijk uit (leek uit de diepvries) de dingen die de koks ter plekke maakten waren wel echt lekker.
Personeel in de eetzaal en achter de bar erg vriendelijk alleen bij de receptie werkte er een aantal die niet al te vriendelijk waren. Genoemde welnessruimte is er niet meer.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank BiS1980
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexandra G, Director de Relaciones Públicas van BlueBay Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Bis1980,

Thank you for posting a review about your recent holiday at the Hotel Bluebay Lanzarote.

Every single comment is important for us, as it helps us to know the aspects in which we can improve. We are aware that certain areas of our hotel are in need of refurbishment, please note as you could have seen during your stay actually the Hotel Bluebay Lanzarote is in the process of improvements; therefore we'd like to apologize for any inconvenience that caused by being in process.

Very grateful we are about your positive comments about the clean room and the big pool.

Regarding the food we do regret to read about we are we have not met your expectations to the fullest to suite your taste. But even if you felt disappointed with the food in general we are very proud to read that you liked the fresh and tasty food from the show cooking. In our brochure, just as in our website, we state very clearly that the service of the All Inclusive is buffet style, in agreement with the European Regulation which contemplates this model for all All-Inclusive Resorts. Please note we do have many examples and reviews of guests who strongly disagree with your comments about the food bot of course we do understand it all depends on individual taste. Thank you for your attention.

Pleased we are you highlighted our very friendly staff. We are more than happy to attend to you and help you with anything that is needed for a truly relaxing and unforgettable break! We will make sure to relay your praising comments to them and we are sure they will be happy to know their efforts have been appreciated.

We send you our best regards from Lanzarote and we hope to welcome you here soon again at the Bluebay Lanzarote.

Yours faithfully
Alexandra Gerdes
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 juni 2018

Fantastische accomodatie. All-inclusive aan te raden. Mooie 2 kamer appartementen. vriendelijke personeel. Eten in het restaurant is gevarieerd dus voor een ieder wat wils. Zijn er al voor de 7de keer geweest en gaan zeker terug.

Datum van verblijf: januari 2018
Bedank marianne19502015
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexandra G, Director de Relaciones Públicas van BlueBay Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018
Google-vertaling

Dear marianne19502015,

First of all thank you very much for taking time to write vote your stay with us. We are very happy to know that you enjoyed your positive stay with us so much.

It is always a pleasure to read satisfied guests reviews, mostly because this shows us that the path we are heading on is all in all positive!

We are very proud for you confidence and that you would return to our hotel for another lovely holiday

Receive our kindest regards from all our team of the Hotel Bluebay Lanzarote,

Yours sincerely,
Alexandra Gerdes
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 juni 2016

We verbleven er van 19 06 tot 26 06 in de all inclusive formule. Onze kamer (appartement) situeerde zich in blok c, terras had uitzicht op de straat. Zeer proper maar hier en daar zie je dat het hotel een opknapbeurt kan gebruiken. Eten is er voortreffelijk zowel qua kwaliteit als qua afwisseling wat bij buffetten niet zo evident is.
Zeer vriendelijk personeel. Handdoeken voor aan het zwembad kosten 10 euro vaste kost per verblijf en supplementair 10 euro waarborg wat we toch prijzig vonden. Leuk en aangenaam animatieteam alsook een dikke proficiat voor de lifeguards die hun job echt ter harte nemen en constant rondlopen en controles uitvoeren. Airco werkt perfect, steeds een frisse kamer. Hebben deze reis geboekt met Travelbird.nl, toporganisatie.

Kamertip: Geniet van alles wat het hotel te bieden heeft.... het is de moeite waard.
Datum van verblijf: juni 2016
  • Reistype: Reisde met familie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank DirkVandeVelde
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 juni 2016

Wij zaten in Blok D. Hadden kamer met uitzicht op zee. Dat was heerlijk want zo konden we ons ook onttrekken aan de drukte bij het zwembad waar veel andere kamers op uit keken. Eten was redelijk. Veel keuze maar kwaliteit niet altijd super. Veel diepvriesspul. Maar goed, het zag er allemaal prima uit. Kip bijvoorbeeld werd wel vers gebakken en ook de eitjes 's ochtends. De kamer was ruim en netjes. Elke dag schone handdoeken en beddengoed muv woensdag. All inclusive is fijn omdat je zelf niets hoeft te doen aan het eten, maar vond het niet gezellig om in grote eetzalen te zitten. Daarom ook buiten de deur gegeten bij restaurant om de hoek Navarro. Verder prima hotel met lekker zwembad en op loopafstand playa Bastian.,

Kamertip: Kamer met zicht op zee is relaxter met meer privacy dan hele dag uitkijken op zwembad
Datum van verblijf: mei 2016
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Anne1411
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 maart 2016

Voor weinig geld kun je hier verblijven en in de vakantie niets meer uitgeven aan eten en drinken. Dat is ook een beetje de beperking van het concept; als je met een beperkt budget toch iets van het eiland wil zien moet je dat goed plannen buiten de spitsuren van ontbijt, lunch en diner. De keuze aan voedsel en drank is groot maar de variatie per dag is beperkt en de smaak ging ons een beetje vervelen na een paar dagen. Dus regelmatig namen we voor de vrijheid en de variatie elders een lunch.
Overigens was ons appartement buitengewoon ruim en was het personeel buitengewoon attent. Wel was er hier en daar achterstallig onderhoud. Internet (beroerd) en een kostbaarhedenkluisje kostte flink extra.

Datum van verblijf: maart 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
1  Bedank ErikY447
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken