24 juni 2018 beoordeeld

Fantastische accomodatie. All-inclusive aan te raden. Mooie 2 kamer appartementen. vriendelijke personeel. Eten in het restaurant is gevarieerd dus voor een ieder wat wils. Zijn er al voor de 7de keer geweest en gaan zeker terug.

Verbleef: januari 2018
Alexandra G, Director de Relaciones Públicas van BlueBay Lanzarote, reageerde op deze beoordelingGereageerd 25 juni 2018

Dear marianne19502015,

First of all thank you very much for taking time to write vote your stay with us. We are very happy to know that you enjoyed your positive stay with us so much.

It is always a pleasure to read satisfied guests reviews, mostly because this shows us that the path we are heading on is all in all positive!

We are very proud for you confidence and that you would return to our hotel for another lovely holiday

Receive our kindest regards from all our team of the Hotel Bluebay Lanzarote,

Yours sincerely,
Alexandra Gerdes
Guest Experience Manager

28 juni 2016 beoordeeld

We verbleven er van 19 06 tot 26 06 in de all inclusive formule. Onze kamer (appartement) situeerde zich in blok c, terras had uitzicht op de straat. Zeer proper maar hier en daar zie je dat het hotel een opknapbeurt kan gebruiken. Eten is er voortreffelijk zowel qua kwaliteit als qua afwisseling wat bij buffetten niet zo evident is.
Zeer vriendelijk personeel. Handdoeken voor aan het zwembad kosten 10 euro vaste kost per verblijf en supplementair 10 euro waarborg wat we toch prijzig vonden. Leuk en aangenaam animatieteam alsook een dikke proficiat voor de lifeguards die hun job echt ter harte nemen en constant rondlopen en controles uitvoeren. Airco werkt perfect, steeds een frisse kamer. Hebben deze reis geboekt met Travelbird.nl, toporganisatie.

Kamertip: Geniet van alles wat het hotel te bieden heeft.... het is de moeite waard.
  • Verbleef: juni 2016, reisde met familie
3 juni 2016 beoordeeld

Wij zaten in Blok D. Hadden kamer met uitzicht op zee. Dat was heerlijk want zo konden we ons ook onttrekken aan de drukte bij het zwembad waar veel andere kamers op uit keken. Eten was redelijk. Veel keuze maar kwaliteit niet altijd super. Veel diepvriesspul. Maar goed, het zag er allemaal prima uit. Kip bijvoorbeeld werd wel vers gebakken en ook de eitjes 's ochtends. De kamer was ruim en netjes. Elke dag schone handdoeken en beddengoed muv woensdag. All inclusive is fijn omdat je zelf niets hoeft te doen aan het eten, maar vond het niet gezellig om in grote eetzalen te zitten. Daarom ook buiten de deur gegeten bij restaurant om de hoek Navarro. Verder prima hotel met lekker zwembad en op loopafstand playa Bastian.,

Kamertip: Kamer met zicht op zee is relaxter met meer privacy dan hele dag uitkijken op zwembad
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
10 maart 2016 beoordeeld

Voor weinig geld kun je hier verblijven en in de vakantie niets meer uitgeven aan eten en drinken. Dat is ook een beetje de beperking van het concept; als je met een beperkt budget toch iets van het eiland wil zien moet je dat goed plannen buiten de spitsuren van ontbijt, lunch en diner. De keuze aan voedsel en drank is groot maar de variatie per dag is beperkt en de smaak ging ons een beetje vervelen na een paar dagen. Dus regelmatig namen we voor de vrijheid en de variatie elders een lunch.
Overigens was ons appartement buitengewoon ruim en was het personeel buitengewoon attent. Wel was er hier en daar achterstallig onderhoud. Internet (beroerd) en een kostbaarhedenkluisje kostte flink extra.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
10 januari 2016 beoordeeld

Verbleven daar tijdens de nieuwjaarsperiode. De kamer was ok, ruim en proper.Op sommige plaatsen van het hotel kon men wel een beetje werken (stukken beton ontbraken enz) Elke dag werd er gekuist, en de bedden waren goed. Het eten is niet goed en niet slecht. Keuze genoeg maar niet fijn. Het ontbijt was heel engels. Je kon wel elke morgen een vers gebakken spiegelei en pannenkoekjes krijgen
Het personeel was heel vriendelijk maar spraken bijna of zelfs helemaal geen engels.
Wij verbleven in blok a 203. 's avonds hadden wij wel achtergrondmuziek van de discobar. Als de bewoonster boven ons met hakken liep dan hoorden wij dat.
Al bij al waren wij tevreden. Het zwembad zag er goed uit. elke dag was er een redder aanwezig. Aan de animatie hebben wij niet deelgenomen.
Het is een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen.
Voor een all-in en niet duur : goed.

• Verbleef: december 2015, reisde met familie