Beoordeeld op 3 juni 2016

Wij zaten in Blok D. Hadden kamer met uitzicht op zee. Dat was heerlijk want zo konden we ons ook onttrekken aan de drukte bij het zwembad waar veel andere kamers op uit keken. Eten was redelijk. Veel keuze maar kwaliteit niet altijd super. Veel diepvriesspul. Maar goed, het zag er allemaal prima uit. Kip bijvoorbeeld werd wel vers gebakken en ook de eitjes 's ochtends. De kamer was ruim en netjes. Elke dag schone handdoeken en beddengoed muv woensdag. All inclusive is fijn omdat je zelf niets hoeft te doen aan het eten, maar vond het niet gezellig om in grote eetzalen te zitten. Daarom ook buiten de deur gegeten bij restaurant om de hoek Navarro. Verder prima hotel met lekker zwembad en op loopafstand playa Bastian.,

Kamertip: Kamer met zicht op zee is relaxter met meer privacy dan hele dag uitkijken op zwembad
  • Verbleef: mei 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 10 maart 2016

Voor weinig geld kun je hier verblijven en in de vakantie niets meer uitgeven aan eten en drinken. Dat is ook een beetje de beperking van het concept; als je met een beperkt budget toch iets van het eiland wil zien moet je dat goed plannen buiten de spitsuren van ontbijt, lunch en diner. De keuze aan voedsel en drank is groot maar de variatie per dag is beperkt en de smaak ging ons een beetje vervelen na een paar dagen. Dus regelmatig namen we voor de vrijheid en de variatie elders een lunch.
Overigens was ons appartement buitengewoon ruim en was het personeel buitengewoon attent. Wel was er hier en daar achterstallig onderhoud. Internet (beroerd) en een kostbaarhedenkluisje kostte flink extra.

• Verbleef: maart 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 januari 2016

Verbleven daar tijdens de nieuwjaarsperiode. De kamer was ok, ruim en proper.Op sommige plaatsen van het hotel kon men wel een beetje werken (stukken beton ontbraken enz) Elke dag werd er gekuist, en de bedden waren goed. Het eten is niet goed en niet slecht. Keuze genoeg maar niet fijn. Het ontbijt was heel engels. Je kon wel elke morgen een vers gebakken spiegelei en pannenkoekjes krijgen
Het personeel was heel vriendelijk maar spraken bijna of zelfs helemaal geen engels.
Wij verbleven in blok a 203. 's avonds hadden wij wel achtergrondmuziek van de discobar. Als de bewoonster boven ons met hakken liep dan hoorden wij dat.
Al bij al waren wij tevreden. Het zwembad zag er goed uit. elke dag was er een redder aanwezig. Aan de animatie hebben wij niet deelgenomen.
Het is een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen.
Voor een all-in en niet duur : goed.

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 9 januari 2016

De buitenkant van het complex ziet er niet overal even mooi uit. Op diverse plaatsen zijn stukjes van het beton afgebrokkeld.
Bij binnenkomst in ons appartement stond er een 1,5 l fles water en er lagen theezakjes en zakjes oploskoffie klaar, netjes op een bordje: een leuk welkom!
Wij verbleven hier rond de jaarwisseling in drie appartementen. Twee appartementen hadden uitstekende matrassen (wel hard) en het derde appartement had blijkbaar nog oude matrassen, waardoor de eerste nacht een drama was. Na melding van de slechte matrassen bij de receptie lagen er binnen een half uur nieuwe matrassen op.
Het kluisje op de kamer is ruim te noemen. Om bijvoorbeeld een I-pad erin te krijgen, hoefde je geen gekke capriolen uit te halen. Sterker nog: naast een I-pad was er zelfs nog ruimte over.
Het complex werd tijdens ons verblijf voornamelijk bezocht door Engelsen (waar we geen last van hadden) en enkele Fransen, Duitsers en Nederlanders.
Het buffet was niet extreem uitgebreid, maar het eten was smaakvol. Wat koud moet zijn was koud en wat warm moest zijn was echt warm, soms zelfs heet.
Als de zwembadbar nog niet open was 's morgens, kon je wel al koffie, thee of warme chocolademelk pakken bij het apparaat.
Animatie overdag voor volwassenen was aardig.
Het animatieprogramma voor de avond vindt plaats in een grote zaal. Kwalitatief stelt dit niet zoveel voor. Kinderanimatie 's avonds wordt door heel enthousiaste mensen gedaan, maar wel met ontzettend harde muziek.
WIFI-code is te koop aan de receptie: 1 voor € 20, 2 voor € 30 en 3 voor € 40, 2 MB. Voor 4 MB betaal je meer. Eén code voor één apparaat tegelijk. Ontvangst was afhankelijk van je plaats. In ons appartement was het matig, maar op het balkon was het goed.
Het strandje dichtbij het complex stelt weinig voor, maar het strand Cucharos -waar de shuttlebus je naar toe brengt- is wel mooi. Fijn geel zand, ligbedden en stranddouche zijn daar aanwezig.
Het zwembadwater was kouder dan de zee.
Het diner op oudejaarsavond was uitstekend! Het was zelfs culinair te noemen.
Persoonlijk miste ik bij de drankjes gewoon drinkwater. Als je water vroeg, smaakte dat naar chloor...
Er zijn twee douchekamers beschikbaar bij laat vertrek op de laatste dag.
In tegenstelling van wat wij bij een ander hotel eens hebben meegemaakt, is de allinclusive geldig tot het eind van je verblijf. Ook als je laat vertrekt.
Kortom, als je van een luxe uitstraling houdt, moet je dit complex niet kiezen, maar als je 'waar voor je geld wilt', dan is dit zeker een aanrader.

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Beoordeeld op 10 mei 2013

Appartement was ruim, netjes en schoon. Prima uitvalsbasis voor Costa Teguise en rest van het eiland. Heel vriendelijk personeel in het restaurant. Receptie afstandelijk. Vooral avondbuffet erg gericht op Brits publiek, niet onze smaak. Was onze eerste all inclusive ervaring, maar zullen dat niet snel weer boeken. Prima om hier te ontbijten, maar avondeten zoeken wij liever meer kwaliteit.

Kamertip: Wij zaten in AB beuk. Daar hoor je in sommige kamers erg goed de aircoinstallatie, zeker als de schoonmakers de deur naar het dak openzetten. (Die deden wij iedere avond dicht).
  • Verbleef: december 2012, reisde met een partner