Beoordeeld op 1 september 2018 via mobiele applicatie

We hebben twee weken genoten in Melia Salinas, kan niet anders zeggen.
Upgrade naar The Level is zeer aan te raden. We zaten in een gerenoveerde kamer, niet heel erg groot maar wij zijn er ook alleen maar om te slapen ;-) Prima dus.
Het zwembad voor The Level gasten is heerlijk rustig en bij de Poolbar kan je heerlijk eten (vooral de verse visjes)
Echt iedereen, behalve een heer bij het zwembad met witte regenlaarzen, is bijzonder vriendelijk en dienstverlenend.
De omgeving is alleen echt oersaai. Twee weken was net wat te lang, maar dat heeft dus niets met het hotel te maken.

Datum van verblijf: juli 2018
HotelMeliaSalinas, Guest Relations Manager van Melia Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018

Beste Esther M,

hartelijk dank voor het posten van uw ervaring op Tripadvisor.

Het is voor ons een vreugde te zien dat jullie zo genoten hebben van de rust en exclusiviteit van onze Level zone.

We hopen jullie ook in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Guest Relations,

Beoordeeld op 3 juni 2018

Correcte service. Goede ligging (goed 15 min vanaf de luchthaven en toch in alle stilte voor de oceaan) en keuken. Vriendelijke hotelcrew. Tiijdens het verblijf wat last gehad van werken, maar vermoed dat dit maar een tijdelijk euvel is.

Kamertip: Balkon herschilderen
Datum van verblijf: mei 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
HotelMeliaSalinas, Public Relations Manager van Melia Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2018

Dear Liefhebber9500,

Thank you, for your comment and for sharing your experience with us.
We will be happy to welcome you again.
Kind regards,

Guest Relations

Beoordeeld op 15 februari 2018

Vooropgesteld dat we een heerlijk weekje achter de rug hebben, met prima weer en dat is uiteindelijk het belangrijkst... zijn we toch een beetje teleurgsteld over Melia Salinas.
Wij hadden bewust gekozen voor "the LeveL" een upgrade op de reguliere 5 sterren. Onze gerenoveerde sea view voldeed echter niet aan onze verwachtingen. De kamer was klein en de badkamer nog kleiner. Deze voldoet ook niet aan de verwachtingen op de website; geen bad, een heel klein balkon. Er hing ook de hele week een lucht in de badkmaer aslof er een kat had gesproeid,, blhh. Ondanks de pogingen om dit weg te krijgen, was het niet echt fijn.. De Level faciliteiten waren ok en wat we verwachtten, maar wat we erg raar vonden was dat er Balibedden bij het zwembad waren geplaatst waar je extra (tussen de 40 euro en de 150 euro, afhankelijk van de champagne die je erbij kon bestellen) voor moest betalen. Het buffet in Spices was ok, maar ook niet heel bijzonder. In het nieuwe restaurant was het sávonds erg koud en de sfeer was ook niet erg warm. Het eten was er ok, net zoals in het buffetrestaurant. Jammer hoor... Ik weet niet of we nog eens komen...

Datum van verblijf: februari 2018
HotelMeliaSalinas, Public Relations Manager van Melia Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 februari 2018

Beste Ellen t,
we willen je bedanken voor je reactie. We hebben kennis genomen van uw mening die belangrijk voor ons is.
Een hartelijke groet
Klantenservice

Beoordeeld op 22 januari 2018

Het hotel ondergaat vanaf April een 4 maand durende "remake" en dat is absoluut nodig. De nu reeds gedane kamers zijn OK, wel is een badkamer met 1 lavabo niet wat in een 5 sterren hotel mag verwacht worden.
De nieuwe ruimte voor de Level gasten (Sanctuary) is schitterend gelegen en mooi uitgevoerd. Wel mag er een scheiding komen tussen het lounge gedeelte en het restaurant gedeelte. Qua diner is het OK, voldoende keuze en een behoorlijke kwaliteit.
Tracht bij het boeken een kamer te krijgen gericht naar het Zuid-Westen, dan is het terras een echte meerwaarde, zeker bij winderige omstandigheden.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
HotelMeliaSalinas, Public Relations Manager van Melia Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 januari 2018

Beste nysna,

Hartelijk dank voor uw publicatie.

Het is een genoegen te zien dat U van onze Level service zo genoten heeft en nemen ook nota van uw opmerking ivm de lounge. Wij sluiten inderdaad 4 maanden voor de verdere renovatie en hopen U dan ook in de toekomst terug te mogen verwelkomen.

Guest Relations Service

Beoordeeld op 28 september 2017

Voor de derde keer naar melia salinas en weer was alles dik in orde.Ze zijn momenteel het hotel aan het renoveren wat wel nodig is op sommige plaatsen maar hebben daar niet veel van gemerkt .Wij gaan zeker een vierde keer

Datum van verblijf: september 2017
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
HotelMeliaSalinas, Director de Relaciones Públicas van Melia Salinas, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2017

Beste stefaanjohanpf,

Hartelijk dank voor uw publicatie.

Wij zijn inderdaad momenteel de kamers aan het renoveren tot eind van het jaar en zijn verheugd te zien dat uw verblijf terug in orde was.

Het zal een plezier zijn jullie binnenkort terug te mogen verwelkomen.

Guest service