Beoordeeld op 28 september 2017

Voor de derde keer naar melia salinas en weer was alles dik in orde.Ze zijn momenteel het hotel aan het renoveren wat wel nodig is op sommige plaatsen maar hebben daar niet veel van gemerkt .Wij gaan zeker een vierde keer

• Verbleef: september 2017, reisde alleen
Beoordeling verzameld in samenwerking met Meliá Hotels International
HotelMeliaSalinas, Director de Relaciones Públicas van Melia Salinas - Adults recommended, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2017

Beste stefaanjohanpf,

Hartelijk dank voor uw publicatie.

Wij zijn inderdaad momenteel de kamers aan het renoveren tot eind van het jaar en zijn verheugd te zien dat uw verblijf terug in orde was.

Het zal een plezier zijn jullie binnenkort terug te mogen verwelkomen.

Met vriendelijke groeten,

Guest service

Beoordeeld op 3 juni 2017

Prachtig hotel, was alleen bij aankomst wat problemen met de boeking. Maar voorderest van de vakantie super naar ons zin gehad! Ik zou het hotel zeker aanraden, als je echt een rust vakantie zou willen. Wel aan de prijzige kant en op het begin lastig zoeken wat all inclusive is.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 9 april 2017

Een heerlijk hotel, goede service, heel goed uitgebreid ontbijt. De kamer die wij hadden was gerenoveerd, maar de kamers zijn wel klein. Douchen in bad vind ik niet meer van deze tijd voor een 5 sterren hotel. Verder goede service, professionele avond entertainment en vriendelijk personeel.

Kamertip: Gerenoveerde kamer
Beoordeeld op 8 april 2017

We waren hier opnieuw, paar puntjes van kritiek. Tijdstip van kamers schoonmaken laat in de middag, ondanks herhaald verxoek dit te vervroegen veranderde dit niet. In het restaurant veel nieuw personeel dat niet allemaal even deskundig overkwam. Er viel veel serviesgoed, dit maakten we nog niet eerder mee. Overall nog steeds een heerlijke verblijfplaats.

Beoordeeld op 26 maart 2017

Een hotelervaring met gemengde gevoelens. Enerzijds een prachtige locatie en een supermooi zwembad en binnen- en buitentuin, maar aan de binnenzijde is dit hotel zwaar gedateerd. Betonrot overal en ondermeer een smerig plafond in het restaurant. We hadden gelukkig een gerenoveerde kamer die OK was, maar die ook geen 5 sterren kon dragen. Een inkijkje in de niet gerenoveerde kamers liet zien dat deze niet meer van deze tijd waren, zeker niet voor een 5-sterren hotel. Ontbijt was uitstekend: zeer gevarieerd en goed verzorgd

Kamertip: Vraag zeker een gerenoveerde kamer!