Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (4.227)
Beoordelingen filteren
4.227 resultaten
Waardering van reizigers
1.894
1.476
599
173
85
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
1.894
1.476
599
173
85
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 4.227 beoordelingen
Beoordeeld op 25 maart 2019

Dit hotel is zeker geen aanrader en zeker geen 4 sterren waard. de klasse van de kamers ondermaats, wij hebben na de incidenten wel een andere kamer gekregen, maar goed is anders. Misschien zijn kamers op hogere verdiepingen beter ????

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
1  Bedank Meander26376628268
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 maart 2019

Geachte klant,

Bedankt voor het kiezen van ons hotel voor uw vakantie en voor het versturen van uw beoordeling op TripAdvisor. Allereerst willen we onze excuses voor de ontevredenheid u zich tijdens uw verblijf, gaan we veel aandacht besteden aan alle negatieve opmerkingen u op om gelijkaardige gebeurtenissen in de toekomst te voorkomen hebben geschreven.
Wij hopen u en uw gezin in de toekomst van harte welkom om u een geweldige vakantie zoals verwacht.

Vriendelijke groeten,

Beatriz Macareno
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 maart 2019 via mobiele applicatie

Oud, vies en versleten, eten om te huilen! Mocht je een allergie hebben, bv gluten of lactose intolerantie, vergeet het maar, 12 dagen eet je alleen ska, of kapot gekookte groente, vlees, kip of vis kun beter overslaan, respectloos mee omgegaan.
Personeel is wel vriendelijk. Beter om een ander hotel te zoeken.

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met vrienden
1  Bedank NL-YimT
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2019
Google-vertaling

Dear guest,

Although we are quite surprised and dismayed by the content of your review regarding your holiday at our hotel, please rest assured that your comments have been taken onboard and revised by the entire management team, however we would like to take this opportunity to clarify certain aspects of your review as a simple matter of exactness of the information reported.

We regret that our buffet couldn´t meet your expectations, mainly because the quality and the diversity of our culinary offer counts to our strengths. We take your comments regarding our cuisine very seriously, because we wish that our gastronomy remains a very special treat for our guests. In addition we would like to inform you that our chef as the head of food and beverages is always ready to answer any questions related to food and also help customers who have any kind of intolerance. On many occasions by the customer´s request we prepare food spatially for them.

For a future occasion, please do not hesitate to contact the reception desk or Guest Experience Manager for anything you may need, the team will do its utmost to find an immediate solution for you.

Once again thank you for providing us with your feedback and we hope you will give us another chance to make it up to you and show you how good our resort can be and standards you can expect from us.

Kind regards,

Nancy Steinert
Guest Experience Manager


Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 3 februari 2019

Mooi hotel met ruime kamers, goede bedden. Wij hadden zij zeezicht. Ligging mooi langs de kust en rustig. Heerlijk eten, voldoende keus en variatie. Personeel allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Prijs/kwaliteit is prima.

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank Traveler36812604821
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 februari 2019
Google-vertaling

Dear Traveler36812604821,

Greetings from Occidental Lanzarote Playa!
Thank you very much for your lovely review, by the sounds of it you had a great time!
We are happy to read that you enjoyed the resort and our service.
We hope you will give us another opportunity to serve you in the future again!

Kind regards,
Nancy Steinert
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 19 januari 2019 via mobiele applicatie

Dit hotel is prima! Goede en vriendelijke medewerkers. Schone, mooie kamer en voor mij een perfect bed (zacht). De All Inclusive formule is prima, voldoende brede keuze. Prijs kwaliteit is uitstekend. Professionele fietsverhuur tegenover het hotel. Prima locatie voor fietsers. Enige nadeel is afstand tot Arrecife (5 km lopen). De boulevard van de Costa Teguise maakt veel goed, prachtig om te wandelen.

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde alleen
Bedank 326arjank
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2019

Geachte klant,
We stellen uw reactie op ons hotel op prijs en zijn blij dat u van onze faciliteiten hebt genoten.
We hopen je weer te mogen verwelkomen op Lanzarote.
Met vriendelijke groet
Nancy Steinert
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 30 december 2018

Familiekamer geboekt met kerst. Deze kamers zijn nog niet goed gerenoveerd, niet zoals foto's op website. Deuren staan gezwollen en kapot, muren stukken uit, ook hangen moeten geverfd worden. Wel goed bed, als je tenminste niet op het zetelbed moet slapen. Kinderen hebben daar minder last van. Eten in restaurant is wel goed. Drank en snackbar is all-in kwaliteit. Lokaal alcoholische dranken, ook in coctails en snack is vnl fastfood. Wel leuk aan zwembad. In winter was 1 tamelijk op temperatuur. Andere ijskoud. Hotel iets aan dure kant, voor barcelo hotel zit het nog niet overal op niveau.

Datum van verblijf: december 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
Bedank vincentV2690
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018
Google-vertaling

Dear guest,
We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Occidental Lanzarote Playa hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. We also greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours. Once again, many thanks for your help to get to know the points where we can still improve the experiences of the ones that come to visit us and we truly hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Lanzarote.
Best regards
Nancy Steinert
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken