Beoordeeld op 30 december 2018

Familiekamer geboekt met kerst. Deze kamers zijn nog niet goed gerenoveerd, niet zoals foto's op website. Deuren staan gezwollen en kapot, muren stukken uit, ook hangen moeten geverfd worden. Wel goed bed, als je tenminste niet op het zetelbed moet slapen. Kinderen hebben daar minder last van. Eten in restaurant is wel goed. Drank en snackbar is all-in kwaliteit. Lokaal alcoholische dranken, ook in coctails en snack is vnl fastfood. Wel leuk aan zwembad. In winter was 1 tamelijk op temperatuur. Andere ijskoud. Hotel iets aan dure kant, voor barcelo hotel zit het nog niet overal op niveau.

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 december 2018

Dear guest,
We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our Occidental Lanzarote Playa hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. We also greatly appreciate your comments on the quality and variety of our buffets because our talented team of Chefs strive to ensure a wide variety of both local and international delicacies for each service to please all palates, it is indeed very rewarding to read that we were able to conquer yours. Once again, many thanks for your help to get to know the points where we can still improve the experiences of the ones that come to visit us and we truly hope to have the opportunity to welcome you back on your next visit to Lanzarote.
Best regards

Beoordeeld op 13 november 2018

In de voetsporen van Cesar M. Zijn realisaties moet je gezien hebben! Laat je verrassen! Zeker te doen met de auto! Beter wegen dan in Belgie! Aanrader! Zeer goed hotel, minpuntje, zijn de fabrieken té dicht gelegen, maar verwaarloosbaar. Goed hotel, hadden ruime kamer, vriendelijk personeel, eten lekker en voor iedereen wat wils, super gewoon!

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Dear customer,
Thank you for your review about your holidays here at Occidental Lanzarote Playa.
We are happy to read that you enjoyed the resort and our service. We hope to see you back soon, here at your second home, Occidental Lanzarote Playa!
Kind regards,

Beoordeeld op 21 oktober 2018

Het hotel ligt mooi, is schoon, personeel is vriendelijk en het eten is gewoonweg beter en gevarieerdst dan in een gemiddeld restaurant. De all-in prijs is ongekend in prijs-kwaliteit. Ik kan dit hogere alleen maar aanbevelen. Enige puntje van kritiek is dat het buffet soms wat warmer mocht zijn, maar kiezen voor de dingen die net zijn bijgezet lost dat al op, er is immers veel keus.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 oktober 2018

Dear guest,
Thank you for sharing your feedback on your recent holiday experience among us, our main goal being to ensure we keep on delivering unforgettable holiday experiences to our guests, your comments are crucial in this process therefore we highly value your time and constructive critics. Again we thank you for this wonderful review, it has been a pleasure for us to read it and we look forward to serving you again soon.
Best regards

Beoordeeld op 29 september 2018

het was een goed hotel we hadden alleen wat meer van onze kamer verwacht, we vonden onze kamer erg klein en we hadden een bad gevraagd.we hadden een daar wel voor betaald.maar voor de rest was alles prima, vriendelijk personeel. het eten was prima.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2018

Dear customer,
Thank you very much for sharing your comments about your stay in our hotel
We are happy to read that on the overall you enjoyed our service and hotel.
We hope to see you back soon in the Occidental Lanzarote Playa!

Best regards,

Beoordeeld op 12 september 2018

Ruime en nette kamer elke dag bedden netjes opgemaakt. Vriendelijk personeel. Gratis vervoer naar het strand of een taxi kost ook niet zoveel. Een auto huren kan naast het hotel. Rustig hotel met vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Barcelo Hotels & Resorts
lanzaroteplayaguest, Director de Relaciones Públicas van Occidental Lanzarote Playa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2018

Dear customer,

Greetings from Occidental Lanzarote Playa! Thank you very much for your lovely review, by the sounds of it you had a great time!
We are happy to read that you enjoyed the resort and our service. We hope you will give us another opportunity to welcome you in the future again!

Kind regards,