Beoordeeld op 10 november 2018

wij vonden dit een slecht hotel . vooral het avond eten . kamers waren goed schoon en regelmatig nieuwe handdoeken. nogmaals rauwe kip. ongare hamburgers. lauw eten geen goede combinaties gemaakt. ik kom hier nooit weer. altijd all in gehad. maar nog nooit zo erg als dit hotel

Datum van verblijf: november 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Be Live Hotels
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 januari 2019

Goedemorgen,

heel erg bedankt voor de tijd die u genomen heeft om ons een revieuw te geven.
Wij doen ons uiterste best hier verandering in te brengen, nogmaals bedankt!

Wij hopen dat u heeft genoten van uw vakantie en de omgeving.

Beoordeeld op 18 oktober 2018

Prima accommodatie hadden kamer met zeezicht. Uitstekend service en gevarieerd en lekker eten. Alles goed schoon en vriendelijk personeel. In de omgeving veel te doen.Wij gaan zeker nog een keert terug

Kamertip: Uitzicht op zee, is rustiger
Datum van verblijf: oktober 2018
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 oktober 2018

Zeer geachte Carel B,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Be Live Experience Lanzarote Beach te evalueren op TripAdvisor.
Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 3 augustus 2018

Heel fijn hotel. Zeer compleet met veel voorzieningen. Alles ziet er goed uit en wordt netjes onderhouden. Hotel is nog niet zo lang geleden gerenoveerd. Eten is prima. Niet alles is altijd even lekker of niet meer echt warm. Maar er is steeds zo'n groot aanbod en diversiteit dat er altijd wel iets lekkers is. Service is goed. Personeel netjes en behulpzaam. Ligging vlakbij het strand en winkels en restaurants is super.
Wij hebben hier een heerlijke ontspannen en goed verzorgde vakantie gehad.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Be Live Hotels
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Geachte gast,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft genomen om uw verblijf in Be Live Experience Lanzarote Beach te evalueren op TripAdvisor.

Beoordeeld op 1 augustus 2018

We hebben 8 dagen verbleven in het hotel. Aankomst en ontvangst was super! Snelle check in met een glas champagne erbij. Overzichtelijk hotel waarbij het zwembad (wat groot genoeg is) het middelpunt vormt. Kamer was super netjes en net ruim genoeg. Tevens is de afwerking en uitstraling erg goed!

De grootste groep gasten is (tijdens ons verblijf tenminste) Brits. Dit is ook echt te merken in het aanbod van eten, echter is er voor iedereen genoeg keuze. Ondanks dat het eten in buffetvorm is, is het wel redelijk warm en prima kwaliteit. Wij hebben 1x in het à la carte restaurant gegeten, maar wij vonden dit tegenvallen. Gang 1 is maar net op en gang 2 staat meteen voor je neus. 3 gangen gegeten binnen 30 minuten.

Het allerbeste en -belangrijkste is het personeel. Ik heb al in veel accomodaties verbleven maar nog nooit zo’n vriendelijke, behulpzame, vrolijke en hardwerkende personeelsleden gezien. Dit is toch wel hét pluspunt van dit hotel! Nog een voordeel, het personeel van de receptie spreekt ontzettend veel talen (waaronder Nederlands).

Ligging van het hotel is echt ideaal. In het centrum van Costa Teguise maar toch voldoende rust rondom het complex. Er is een directe verbinding met het strand. De oceaan is echt een aanrader, tijdens ons verblijf was de temperatuur gelijk met het zwembad. Autoverhuurbedrijf zit naast het hotel, goede service en niet duur. De afstanden naar populaire toeristische attracties zijn niet groot, Timanfaya national park is bijvoorbeeld 30 minuten rijden (tip, zorg dat je er om half 9 bent anders ontzettend lange wachttijden).

Verder grote complimenten aan onze reisagent van TUI, Philippe. Hij probeert het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en komt met interessante opmerkingen en aanbevelingen. In geval van problemen doet hij zijn uiterste best om de beste oplossing te vinden.

Uiteraard zou ik geen Nederlander zijn als er geen ‘maar’ komt; helaas doet het hotel niets tegen het klaarleggen van handdoeken op de ligbedden. Om half 9 zijn bijna alle bedjes en parasols al geclaimd, terwijl er niemand ligt. Ook vonden hij het jammer dat TUI telefonisch niet te bereiken was (na 25 minuten in wachtrij toch maar opgegeven, ook op sms geen reactie).

Al met al een top verblijf gehad!

Kamertip: Kamer met zeezicht!

Geachte gast,

Hierbij willen wij u hartelijk danken voor de moeite die u genomen heeft om uw feedback op TripAdvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer verheugt te horen dat u een prettige vakantie in ons hotel heeft gehad.
Wij hopen dan ook u in de toekomst terug te verwelkomen in ons hotel.

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Twee héérlijke weken gehad op dit mooie eiland en in dit héérlijke hotel. Ligging perfect t.o.v. strand, centrum en bushalte. Eten prima en gevarieerd, personeel heel vriendelijk. Mooie kamers, uitzicht op zee is een aanrader. Leuk animatieteam. Excursie naar Fuerteventura was écht de moeite waard.

Datum van verblijf: juli 2018
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Zeer geachte Marion V,