Beoordeeld op 1 augustus 2018

We hebben 8 dagen verbleven in het hotel. Aankomst en ontvangst was super! Snelle check in met een glas champagne erbij. Overzichtelijk hotel waarbij het zwembad (wat groot genoeg is) het middelpunt vormt. Kamer was super netjes en net ruim genoeg. Tevens is de afwerking en uitstraling erg goed!

De grootste groep gasten is (tijdens ons verblijf tenminste) Brits. Dit is ook echt te merken in het aanbod van eten, echter is er voor iedereen genoeg keuze. Ondanks dat het eten in buffetvorm is, is het wel redelijk warm en prima kwaliteit. Wij hebben 1x in het à la carte restaurant gegeten, maar wij vonden dit tegenvallen. Gang 1 is maar net op en gang 2 staat meteen voor je neus. 3 gangen gegeten binnen 30 minuten.

Het allerbeste en -belangrijkste is het personeel. Ik heb al in veel accomodaties verbleven maar nog nooit zo’n vriendelijke, behulpzame, vrolijke en hardwerkende personeelsleden gezien. Dit is toch wel hét pluspunt van dit hotel! Nog een voordeel, het personeel van de receptie spreekt ontzettend veel talen (waaronder Nederlands).

Ligging van het hotel is echt ideaal. In het centrum van Costa Teguise maar toch voldoende rust rondom het complex. Er is een directe verbinding met het strand. De oceaan is echt een aanrader, tijdens ons verblijf was de temperatuur gelijk met het zwembad. Autoverhuurbedrijf zit naast het hotel, goede service en niet duur. De afstanden naar populaire toeristische attracties zijn niet groot, Timanfaya national park is bijvoorbeeld 30 minuten rijden (tip, zorg dat je er om half 9 bent anders ontzettend lange wachttijden).

Verder grote complimenten aan onze reisagent van TUI, Philippe. Hij probeert het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken en komt met interessante opmerkingen en aanbevelingen. In geval van problemen doet hij zijn uiterste best om de beste oplossing te vinden.

Uiteraard zou ik geen Nederlander zijn als er geen ‘maar’ komt; helaas doet het hotel niets tegen het klaarleggen van handdoeken op de ligbedden. Om half 9 zijn bijna alle bedjes en parasols al geclaimd, terwijl er niemand ligt. Ook vonden hij het jammer dat TUI telefonisch niet te bereiken was (na 25 minuten in wachtrij toch maar opgegeven, ook op sms geen reactie).

Al met al een top verblijf gehad!

Kamertip: Kamer met zeezicht!
Beoordeling verzameld in samenwerking met Be Live Hotels
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Geachte gast,

Hierbij willen wij u hartelijk danken voor de moeite die u genomen heeft om uw feedback op TripAdvisor te plaatsen.
Wij zijn zeer verheugt te horen dat u een prettige vakantie in ons hotel heeft gehad.

Beoordeeld op 24 juli 2018 via mobiele applicatie

Twee héérlijke weken gehad op dit mooie eiland en in dit héérlijke hotel. Ligging perfect t.o.v. strand, centrum en bushalte. Eten prima en gevarieerd, personeel heel vriendelijk. Mooie kamers, uitzicht op zee is een aanrader. Leuk animatieteam. Excursie naar Fuerteventura was écht de moeite waard.

Datum van verblijf: juli 2018
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juli 2018

Zeer geachte Marion V,

Hartelijk dank voor de tijd die u hebt genomen om uw verblijf in Be Live Experience Lanzarote Beach te evalueren op TripAdvisor.
Het verheugt ons zeer dat u zo tevreden bent over ons hotel en wij hopen u spoedig weer als onze gast te mogen ontvangen.

Beoordeeld op 22 juli 2018

Een erg goed hotel op een perfecte ligging aan het strand en centrum. Bijzonder aardig en behulpzaam personeel!!De animatie voor volwassenen was beperkt. Voor ons prima, want wij kwamen voor de rust;-) het eten in het restaurant was ook van zeer goede kwaliteit!
2 nadelen: het reserveren met handdoeken van bedjes aan het zwembad.
En bij sommige toiletten moest je het wc papier in een emmertje weggooien en niet in het toilet. Dan zou het hygiënisch zijn als de emmertjes vaker geleegd zouden worden.

Kamertip: Netjes onderhouden kamer en goede bedden. Wij hadden uitzicht op de zee wat erg mooi was!
Beoordeling verzameld in samenwerking met Be Live Hotels
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juli 2018

Geachte gast,
Wij zullen u feedback meenemen voor de toekomst.

Beoordeeld op 14 juli 2018

Weinig service, ik weet van andere hotels dat het beter kan. Vaak koud eten maar wel gevarieerd. Kamer word niet schoongemaakt, alleen de handdoeken vervangen, beetje jammer als je daa4 voor betaald..

Beoordeling verzameld in samenwerking met Be Live Hotels
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 juli 2018

Geachte klant,

Hartelijk dank voor de tijd die u heeft besteed om uw persoonlijke indrukken van uw verblijf onder ons te delen. We verwelkomen altijd feedback, omdat het ons in staat stelt om de ervaring die we voor onze gasten creëren continu te verbeteren. U kunt er zeker van zijn dat we alle feedback van onze gasten op ons van het grootste belang achten en ervoor zorgen dat de nodige corrigerende maatregelen worden genomen om soortgelijke situaties in de toekomst te voorkomen. We kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Beoordeeld op 13 juli 2018

Voor het eerst als stel samen op vakantie. Omdat we samen echt vakantie wouden vieren dachten wij dat het het lekkerste zou zijn om voor all in te kiezen, zonder dat wij veel ervaring hadden met all in hotels.
Voor dit hotel hebben we beide van te voren moeten sparen maar het was het geld goed waard.
Nette kamer met fantastisch uitzicht op het zwembad, vriendelijke werknemers die altijd lachen en altijd voor je klaar staan, in de avond altijd wel een of andere show en geweldige drankjes/cocktails.

Eten staat altijd wel klaar en word ook constant bijgevuld, ook is dit eten goed verzorgd en genoeg variatie. Fruit en groente genoeg en ook lekker vers.

Kwa uitgaan is de omgeving wat minder geschikt. Wel heb je genoeg winkeltjes in de nabije omgeving en elke week de grootste markt van de Canarische eilanden die plaats vindt in tequise wat goed bereikbaar is met het openbaar vervoer, wat weer goed betaalbaar is.

Wij zijn hier 12 dagen geweest en hebben ons 12 dagen volop vermaakt.

Beoordeling verzameld in samenwerking met Be Live Hotels
José P, Director General van Be Live Experience Lanzarote Beach, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2018

Geachte gast,

Wij zijn zeer verheugt te horen dat u een prettige vakantie in ons hotel genoten hebt.