TripAdvisor

Geclassificeerd als nr. 70 van 230 Restaurants in Costa Teguise
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Fantastische binnenkomst, vervolgens zeer goede bediening en het eten is volgens ons het beste in costa teguise.
We hebben meerdere restaurants bezocht en deze is veruit de beste.

Datum van bezoek: september 2019

16 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is prima maar wat een fabriek. Interesse in klant is ver te zoeken. Gaat supersnel, voor-,hoofd- en nagerecht en je staat met 45 minuten weer buiten. Voorgerecht waren garnalen, was prima maar erg duur. Hoofdgerecht chateau Briand, erg lekker. Nagerecht was ijs, niet smaakvol. Ze rijden er met serveerkarretjes rond net als in een verzorgingshuis. Ook staat er een Mega grote tv aan, niemand kijkt maar dat ding moest aan blijven. Niet aan te bevelen. Zijn veel betere restaurants daar in de buurt.

Datum van bezoek: februari 2019
mariel0pez, Director de Relaciones Públicas van El Maestro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 februari 2019

I regret that you did not enjoy your visit, I hope you can come to see us again and so we have a new opotunity.

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier een prima lunch gehad. Vis, vlees en prachtig uitzicht. Bediening is vriendelijk en kinderen hebben ook voldoende keus

Datum van bezoek: oktober 2018
mariel0pez, Director de Relaciones Públicas van El Maestro, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2018

Thank you! we love that you come to visit us with children. See you very soon

9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze week zijn wjj na 3 jaar hier weer teruggekeerd voor de ossehaas Al met al nog steeds erg goed maar volgens mij wel iets minder als enkele jaren geleden. Dat kan onze persoonlijke smaak zijn of dat er echt iets verandert is. Niet genoeg reden om niet meer terug te keren dus wij gaan later deze week nog iets anders van de kaart proberen.

Datum van bezoek: oktober 2018
23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellige zit met uitzicht op zee, maar let wel op waar je gaat zitten als er veel wind staat.
De bediening is vriendelijk, evenals de ontvangst.
Erg lekker eten en voor ieder wat wils! Ook aan de kleintjes wordt gedacht met ruime keus.
Kortom, een gezellig restaurant met heerlijk eten voor een fijn avondje uit!

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die El Maestro bekeken, bekeken ook

Costa Teguise, Lanzarote

In El Maestro geweest? Deel je ervaringen!