“Heerlijk!”
Beoordeling van La Hacienda

La Hacienda
Geclassificeerd als nr. 64 van 230 Restaurants in Costa Teguise
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden, Grote groepen, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Lunch, Ontbijt, Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Meer dan prima eten. Locatie, bediening en kwaliteit van het eten bijzonder goed. Een aanrader. Ook leuk aangekleed in mexicaanse sfeer

Datum van bezoek: september 2019

12 september 2019 beoordeeld

Leuk Mexicaans restaurant. Het ontvangst was al met een welkomstdrankje, leuke binnenkomer! Vriendelijke bediening! Uitgebreide menukaart met voor elk wat wils (vlees, vis, mexicaanse gerechten maar ook gewoon een broodje hamburger met frietjes). Onze biefstuk en kipkebab waren erg lekker! Dit allemaal tegen een prima prijsje. Kortom aanrader!!

Datum van bezoek: september 2019
mariel0pez, Director de Relaciones Públicas van La Hacienda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2019

Thank you!! It is a pleasure to read reviews like this, we are waiting for you very soon

26 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben hier heerlijk gegeten. We houden van Mexicaans, en dat was hier top. Naast diverse glutenvrije mexicaanse optie, ook glutenvrije pizza’s. Vergeet niet bij aankomst te melden dat er glutenvrij gegeten wordt, dan maken ze het namelijk in een afgescheiden deel van de keuken. Voor herhaling vatbaar!

Datum van bezoek: juli 2019
mariel0pez, Director de Relaciones Públicas van La Hacienda, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 juli 2019

Thank you very much for your visit, we are glad you enjoy the service and our dishes, on your next trip to the Costa Teguise we are waiting for you.

3 juli 2019 beoordeeld

Zeer gezellig restaurant! Leuke bedieningen en erg lekker eten! Wanneer je in costa tequise bent moet je er zeker gaan eten! Of een lekkere cocktail drinken!

Datum van bezoek: juli 2019
5 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Uitnodigend om naar binnen te gaan en niet teleurgesteld. Vriendelijke bediening, schone mooi ingerichte zaak. Fajitas en een chicken salade. Lekker!

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die La Hacienda bekeken, bekeken ook

Costa Teguise, Lanzarote

In La Hacienda geweest? Deel je ervaringen!