“ons favoriete hotel op Fuerteventura”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 5 websites!
Iberostar Fuerteventura Palace
Beoordeeld als nr. 2 van 14 hotels in Playa de Jandia
30 november 2016 beoordeeld

We hebben er opnieuw een super week achter de rug. Een 10/10 voor de keuken, en een 10/10 voor het personeel ( iedereen is er even vriendelijk ).
De ligging is uitzonderlijk, en als je dan nog op een kamer kan verblijven met frontaal zeezicht, dan is het plaatje compleet. Op 5 min stappen van het (naakt) strand van Moro Jable en op 10 min met de auto naar de Sotavento, ook naturistisch.
Het enige minpunt, de renovatie van de kamers gaat heel traag, hadden een kamer in de 2040 reeks, en het was toch flink terugkeren in de tijd, naar 15 jaar terug, ons eerste verblijf in dit anders uitstekend hotel.
Onze boodschap aan Iberostar, voer vlug en in een snel tempo de nodige renovaties uit, een facelift van het restaurant, de receptie en de bar enz. is echt nodig.
Wat de bar betreft, een streepje muziek zou zeker geen kwaad kunnen, op de avonden dat er geen optredens zijn. Daar iedereen toch buiten zit, zou het ook geen slecht idee zijn om aparte terrassen voor rokers en niet rokers te voorzien in de omgeving van de bar.
We keren er zeker terug…..
PS we hebben vernomen dat deze winter het hotel voor 2 maanden zou sluiten, i v m met renovatie werken.

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner

24 november 2016 beoordeeld

Hotel is ietwat verouderd, maar de kamers zijn onlangs gerenoveerd.
Kamer op de benedenverdieping met zeezicht is fantastisch; een balkon dat overloopt in een tuin en met een schitterend uitzicht op de oceaan.
Ruime kamer met prima, harde bedden.
Dit is een all-inclusive hotel met een uitstekende keuken. Ontbijt zeer verzorgd, vanaf 10.30 uur continental breakfast bij de pool bar, van 13.00 - 15.00 uur uitgebreide lunch en het diner van 18.00 tot 21.30 uur is van een hoog niveau. De dresscode 's avonds is voor de heren een lange broek en een shirt met mouwen, kort of lang.
Uitermate vriendelijk personeel, die altijd klaar staat.
De gasten zijn in het algemeen Duitsers op wat oudere leeftijd.
Tijdens ons bezoek in November waren er slechts 8 jonge koppels met een klein kind.

Kamertip: De kamers met zeezicht zijn de rustigste.
  • Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
13 mei 2016 beoordeeld

Toen ik op Fuerteventura woonde heb ik mijn ouders in dit hotel ondergebracht. Zij waren meteen erg enthousiast, de kamer was erg netjes schoon, badkamer keurig en een balkon. De zwembadzone is ruim en zelfs in het hoogseizoen zijn er altijd wel bedjes te krijgen. Het eten (ontbijt en diner) is zeer goed verzorgd, vers en uitgebreid. Bij het ontbijt zijn versie smoothies, omeletten, wafels en pannenkoeken te krijgen. De buffetten zien er altijd netjes verzorgd uit. Het personeel is vriendelijk en correct en spreekt goed Engels en Duits.

Kamertip: Met een 'Premium' kamer zit je op de hogere etages en heb je een mooi zeezicht.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
21 april 2016 beoordeeld

gelegen aan het mooiste strand van fuertaventura je kunt heerlijk het strand aflopen het is even wandelen naar jandia is ook goed voor de spijsvertering het hotel was super wil je verwend worden dan daar heen super vriendelijk personeel animatie tot in de puntjes verzorgd zo kan ik nog wel even doorgaan.

Kamertip: het is overal even rustig
  • Verbleef: April, 2016, reisde met een partner
29 februari 2016 beoordeeld

Iberostar Fuerteventura Palace is een fantastisch hotel. We hadden een kamer met zeezicht. Ideaal. Iberostar Fuerteventura Palace heeft een groot zwembad met voldoende ligstoelen. Het restaurant is uitstekend. Wij waren hier in november en toen was het nog ruim 20 graden. Heerlijk relaxen dus.

• Verbleef: November, 2015, reisde met een partner
9 oktober 2015 beoordeeld

Goede wijn behoeft geen krans. We verbleven er voor de vijfde keer.
Wenst u een vakantie aan een prachtig zandstrand, op wandelafstand van het commerciële centrum en toch rustig gelegen dan is de Palace zeker een goede keuze.
Uitstekende keuken. All in is zeker zijn prijs waard.
Het personeel is bijzonder vriendelijk en hulpvaardig.
De door vele trappen misschien niet zo geschikt voor minder mobiele personen. De liften werken eerder traag.
De hotel is al wat gedateerd maar wordt goed onderhouden.

• Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
10 augustus 2015 beoordeeld

We kwamen aan in het hotel en hadden het geluk dat we een kamer met zeezicht kregen (we hadden lateraal zeezicht geboekt). We hadden een heel mooie en nette kamer.
Het gehele hotel is erg netjes en mooi.
De buffetten waren overvloedig en heel lekker. Als je hier je keuze niet vindt, dan vind je ze nergens. Iedere dag waren er 3 soorten vlees of vis die ze ter plaatse bakten. Wij aten 's morgens en s' avonds buiten onder de tent, dit is echt een aanrader om te eten.
De shows van de animatie waren zeer goed 's avonds. Een aanrader om naar te gaan kijken.
Het personeel is heel vriendelijk en doet er alles aan om je een supervakantie te bezorgen.
De All-in is heel erg uitgebreid.
Het gehele hotel is erg netjes.

In het algemeen een aanrader om naar toe te gaan.

• Verbleef: Augustus, 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Iberostar
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Playa de Jandia in overweging
op 0,6 km afstand
Iberostar Playa Gaviotas
nr. 1 van 14 in Playa de Jandia
1.152 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Iberostar Fuerteventura Palace geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Iberostar Fuerteventura Palace

Adres: Las Gaviotas, s/n, 35626 Playa de Jandia, Pajara, Fuerteventura, Spanje
Telefoonnummer:
Locatie: Spanje > Canarische Eilanden > Fuerteventura > Jandia Peninsula > Pajara > Playa de Jandia
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis parkeren Kinderactiviteiten (kind-/gezinsvriendelijk) Restaurant Suites Zwembad Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 2 beste resorthotel in Playa de Jandia
Nr. 2 hotel aan het strand in Playa de Jandia
Nr. 2 luxe hotel in Playa de Jandia
Nr. 3 familiehotel in Playa de Jandia
Nr. 5 romantisch hotel in Playa de Jandia
Prijsklasse: € 169 - € 276 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Iberostar Fuerteventura Palace 4*
Aantal kamers: 437
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Iberostar, Expedia, Hotels.com, Booking.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Iberostar Fuerteventura Palace met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Iberostar Fuerteventura Palace Hotel Playa De Jandia
Iberostar Playa De Jandia
Iberostar Hotel Palace Fuerteventura

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?