15 augustus 2017 beoordeeld

Fantastisch hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Restaurant met elke dag een verschillend land/thema en lekker verzorgd eten.
Vooral de aanpalende tuin is een belangrijke troef voor het hotel.Je kan er elk moment van de dag de schaduw opzoeken op de voldoende aanwezige ligbedden.
Niet ver van de zee en de ondergaande zon.
Echt een aanrader!
Zelfs ontbijt voor de vertrekkers om 6u.

Kamertip: Zicht op zwembad en de zee
  • Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner
Relations M, Guest Relations Manager van Cala Blanca Sun Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 augustus 2017

Cala Blanca Sun Hotel

8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super rustig weekje . Leuk hotel weinig op aan te merken , eten is goed S'morgens wel gericht op Engels ontbijt . Animators geven weinig aandacht aan anders taligen dit is echt alleen maar gericht op Engels/ Britse ook s'avonds niet echt ambiance voor iets jonger publiek muziek alsook aan het zwembad is van vroeger mag wel wat afwisseling in zijn je bent tenslotte op een eiland en wil die spanish Vibe wel voelen !

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
Relations M, Leiter Gästebetreuung van Cala Blanca Sun Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juli 2016

Dear Kim D

Thank you very much that you took the time to share your impressions with us here on TripAdvisor.

Great to hear that we could meet your taste with our food offering. We are also grateful for your feedback regarding our animation and shared your feedback with our team – thanks for the hint!

It was a pleasure for us being your host and we hope to welcome you again soon!

Sunny regards,

Cala Blanca Sun Hotel team

3 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Snap de slechte recensies niet zo goed. Ja oke er is s avonds beetje sfeer tot 12 uur en er rijden aventoe trolleys over de steentjes smorgens. Maar om hier nu je druk voor te gaan maken op je vakantie..
Eten super lekker zowel smiddags als s avonds. Ontbijt is ook zeker inorde. Lekkere koffie ! En merk frisdranken. Al het personeel is vriendelijk. Wij hebben hier een fijne week gehad !

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
Relations M, Guest Relations Manager van Cala Blanca Sun Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2016

18 september 2015 beoordeeld

Heel vriendelijke mensen (zowel de bevolking als het hotelpersoneel), zeer nette kamers, lobby, zwembad, kortom alles lag er spik en span bij!
Schitterende, ongerepte natuur!
5 minuutjes wandelen naar een inham met een strand, leuk om te zwemmen!
Heerlijk eten, ook voor de belgen! Elke dag een ruim buffet!
Sterk pluspunt: wifi in het hele hotel, van de slaapkamer tot de hele ligweide rond het zwembad!
Verder elke dag activiteiten waaraan je vrijwillig kan deelnemen (boogschieten, waterpolo, yoga, aquagym,....)

• Verbleef: september 2015, reisde met een partner
Relations M, Public Relations Manager van Cala Blanca Sun Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 21 september 2015

28 augustus 2015 beoordeeld

Dit hotel is absoluut geen 4 sterren waard! Het hotel is recentelijk vernieuwd en er is moeite gedaan om het een moderne look te geven. Na een dag of 2 wordt het duidelijk: geen variatie in het eten, de vloer rond het zwembad wordt nauwelijks gereinigd, de kwaliteit van de bedden zijn erbarmelijk, etc.
Ik zou dit hotel zeker niet aanraden aan vrienden.

Kamertip: Kamer aan de voorzijde van het hotel zijn rustiger behalve bij vertrek van gasten: storend lawaai in de ochtend of nacht.
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met familie
Relations M, Public Relations Manager van Cala Blanca Sun Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 31 augustus 2015