“Ietwat verhoogde ligging in winkelstraatje”
Beoordeling van The Garden

The Garden
Geclassificeerd als nr. 2 van 81 Restaurants in Kardamena
Keukens: Grieks, Italiaans, Brits
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld

Het ziet er heel leuk uit. De bediening was heel goed. En de hamburgers waren top. Zeker voor herhaling vatbaar, alleen niet echt goedkoop.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier samen met mijn vrouw gegeten. Goede burgers en aardige bedieningen op een mooie locatie.

19 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wilde een snelle hap en kreeg de beste burger ooit. De smaak zat goed, de bediening erg vriendelijk!

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere wijn, spontane bediening en mooi terras. Ook aan de kleine dingen wordt gedacht. Flesje wijn krijg je een klein tapas plankje bij

16 oktober 2017 beoordeeld

Wij hadden hier een heerlijke lunch genomen
Dat was een tosti ham,kaas en tomaat.
Was erg lekker en er zaten nog wat chips bij
Leuke locatie om even rustig te zitten

Reizigers die The Garden bekeken, bekeken ook

In The Garden geweest? Deel je ervaringen!