“Heel goed !!!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier lekker gedineerd , de mosseltjes waren de beste van heel onze vakantie, de vis was super vers en lekker, dessert was dik in orde, en dit alles voor ons normen een spotprijs, komen zeker terug

Datum van bezoek: mei 2018

26 september 2016 beoordeeld

Hier gezellig zitten eten. We hadden een mezes menu en dat was erg lekker. Bediening top en prijzen goed voor wat je krijg.

Datum van bezoek: september 2016
19 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Was erg lekker, zat helemaal vol gelukkig konden we er nog net bij. Personeel erg aardig , eten was top!

Datum van bezoek: september 2016
28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De laatste 3 avonden van onze vakantie hier gegeten en super! Vis en meze zijn heerlijk ! Aanrader Om net als de Grieken een aantal voorgerechten te bestellen. Leuke en spontane bediening.

Sandra ,Diego en Norbert van Sommeren

Datum van bezoek: augustus 2016
8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwacht zeer goed gegeten in dit restaurant voor een belachelijk lage prijs en een prima entourage. Prima verse vis en een Mousaka. Een aanrader op Kos

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Ta Adelfia bekeken, bekeken ook

In Ta Adelfia geweest? Deel je ervaringen!