“Aanrader!!”
Beoordeling van Pelagos

Pelagos
Geclassificeerd als nr. 4 van 77 Restaurants in Kardamena
Geschikt voor: Gezinnen met kinderen, Grote groepen, Romantisch, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
21 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten! Heel aardig personeel. Eigenaar rent de benen onder zijn lijf vandaan, maar blijft lachen en grapjes maken. De gasten staan in de rij voor een tafel. Wij hadden de Greel Meze for 2, erg goed! Ga er zeker naartoe als je in Kardamena bent!

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Pelagos
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 juli 2016 beoordeeld

een echt grieks restaurantje...hebben daar een ijsje gegeten voor maar 4 euro...
Was een joekel zo groot

7 juli 2016 beoordeeld

We hebben hier meermaals heerlijk gegeten en genoten van de ambiance en het heerlijke eten. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam, hoe druk het ook mag zijn in de zaak men blijft met een grote glimlach bedienen. Dit is absoluut een van de betere restaurants in Kardamena.

20 juni 2016 beoordeeld

het eten was heerlijk voor een goede prijs. personeel was heel vriendelijk en gastvrij. zeker aanrader, als ik volgende keer in kardamena ben, ga ik er zeker nog een keer eten.

16 juli 2015 beoordeeld

De plek is fantastische heel vriendelijke mensen.
Het eten was buitengewoon goed.
de kamers waren keurig schoon en netjes.
De medewerkers waren erg behulpzaam.
Het was ook niet zo ver van kos stad.
almet al een fijne vacantie.

Reizigers die Pelagos bekeken, bekeken ook

In Pelagos geweest? Deel je ervaringen!