“Super eten en personeel”
Beoordeling van Captains Restaurant

Captains Restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 77 Restaurants in Kardamena
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen, Lokale keuken, Grote groepen, Speciale gelegenheden
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Bezorgen, Reserveringen
24 augustus 2016 beoordeeld

Heerlijk gegeten in dit restaurant! Goed eten, hele attente en gezellige bediening! Willen graag voor je lopen en doen hun best het je zo goed mogelijk naar je zin te maken. Lekker eten, veel keus voor een goede prijs! zou het iedereen aanraden.

Schrijf een beoordeling
Er zijn nieuwere beoordelingen voor Captains Restaurant
Bekijk de nieuwste beoordelingen

7 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel staat met een groep buiten om je binnen te halen, en doet er alles aan je zolang mogelijk aan tafel te houden met gratis plaatselijke producten. Slecht eten en vooral niet vers!! Personeel slecht op de hoogte van kaart en reageren vaag op vragen over bepaalde producten. Geen gezellige sfeer en voor kwaliteit te duur! Alleen gericht op uitstraling van drukte in restaurant

26 juli 2016 beoordeeld

Nadat ik meerdere recenties had gelezen leek me dit een goed restaurant, dus mijn man en ik hebben daar een diner besteld.
Ik had pizza met champignons uien en paprika en mijn man kip.
De pizza kwam en alles was zwart dus niet te eten, Geluukig zag de ober dat ook en heeft de pizza meegenomen, Helaas had man man zijn eten ook , dus ik moest wachten op een nieuwe pizza.
De eigenaar kwam hem zelf brengen en vertelde dat hij zoveel extra kaas erop had gedaan , zodat de groenten niet konden verbranden, Maar hij was wel vergeten dat de onderkant nog lang niet gaar was met zoveel kaas erboven , dus eigenlijk niet te eten, Ik heb er maar niets van gezegd maar zo gelaten en allen een beetje van de bovenkant opgegeten.De pizza was ook erg klein voor de 10 euro die ik ervoor moest betalen.
Het eten van mijn man was eetbaar maar niet top, en er was weinig patat op het bord.We stonden echt heel verbluft te kijken toen er 2 jonge meiden ook de kip bestelde en die zoveel pata op hun bord kregen zodat het er bijna afviel . Dus ja dan krijg je toch een beetje raar idee Nee voor dat geld zou ik maar iets anders kiezen

10 juli 2015 beoordeeld

Lekker eten. Attente bediening. Grote porties dus pas op met het bestellen van voorgerechtjes. Heb je teveel gegeten kan je hier een Raki bestellen, geeft lucht en ruimte.........

20 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen even snel iets lunchen. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. Het voorgerecht een salade liep iets uit de klauwen. Je kon er bijna met 3 man van eten. De Griekse burgers waren ook goed , puur beef en wat groenten en rijst. Een aanrader.

Reizigers die Captains Restaurant bekeken, bekeken ook

Kardamena, Kos-Stad
Kardamena, Kos-Stad

In Captains Restaurant geweest? Deel je ervaringen!