“Lekker eten en heel veel voor weinig geld en je kunt er ook eventueel eten afhalen.”
Beoordeling van Puzzle

Puzzle
Geclassificeerd als nr. 18 van 61 Restaurants in Kalamaki
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt
26 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant. Aardige familie die er alles aan doen om je het vakantie gevoel te geven. Echt een aanrader!!

Schrijf een beoordeling

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een heerlijke taverne. De lambchobs zijn er heerlijk. Super grote porties en heerlijk eten. Tzazikie is uitmuntend en voor herhaling vatbaar. Wik gaan hier zeker nog een keertje terug.

11 juli 2017 beoordeeld

Het is een goed restaurant en vriendelijke bediening. Hier ook weer grote porties voor weinig geld. Als je er zo langs loopt zou je mss niet gauw naar binnen gaan , maar wees gerust een klasse tent.

8 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij vonden dit een leuk restaurant. Qua uiterlijk zou je hier niet direct neerploffen, maar het is wel een aanrader. Eten is erg lekker maar de porties zijn erg groot. Ik zou hier niet meer voor een voorgerechtje gaan nu ik weer hoe groot de porties zijn. Personeel is erg vriendelijk en je voelt je echt welkom bij deze familie.
Wat ik ook fijn vond was dat het hier een open keuken betreft, altijd fijn om te zien waar het eten gemaakt wordt.
Al met al een leuk restaurant en zeker de moeite waard om te bezoeken.

28 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is misschien niet de plaats waar je op basis van het uiterlijk snel gaat zitten maar omdat wij op een avond erg laat waren hadden we geen keus. Zij blijven open zolang ze werk hebben. Vriendelijke mensen die voor belachelijk weinig geld prima gerechten serveren.

Reizigers die Puzzle bekeken, bekeken ook

Kalamaki, Zakynthos

In Puzzle geweest? Deel je ervaringen!