“Grieks op alle wijze”

Keukens: Europees, Grieks
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
22 oktober 2017 beoordeeld

Heerlijk Grieks gegeten. We hadden he geluk dat er ook Grieks werd gedanst. Ben je in Kalamak dan zeker de moeite waard om er te gaan eten.

19 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant is ontzettend gezellig en super vriendelijk en grappig personeel. Voor jong en oud goed vermaak. Dinsdag en zaterdagavond is er een Griekse avond (borden gooien en vuurshow met dansers). Er is erg veel keuze uit het menu en het is allemaal erg lekker. In onze 8 daagse vakantie zijn we hier 6 keer geweest!

6 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier wezen eten omdat de vorige avond er druk en gezellig uitzag met Griekse dansen enzo. Helaas viel het voorgerecht wat wij besteld hadden een beetje tegen. De garnalen vonden wij niet lekker bereid. Het vlees daarintegen was voortreffelijk!

12 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk en goedkoop gegeten in dit restaurant. Top vermaak voor jong en oud en geweldit personeel!!

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, ziet er heel gezellig uit en het personeel is super vriendelijk en heel hartelijk.
Je wordt vanaf het begin al meteen hartelijk verwelkomd. Iedere avond doen ze een Griekse dans en ze steken het iedere keer in een ander jasje.
Het eten is ook goed. Echt een aanrader als je in Kalamaki bent!

Reizigers die Pandesia Restaurant bekeken, bekeken ook

Kalamaki, Zakynthos

In Pandesia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!