“Leuk, gezellig en lekker”
Beoordeling van Pandesia Restaurant

Pandesia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 5 van 65 Restaurants in Kalamaki
Keukens: Europees, Grieks
Geschikt voor: Grote groepen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk restaurant, ziet er heel gezellig uit en het personeel is super vriendelijk en heel hartelijk.
Je wordt vanaf het begin al meteen hartelijk verwelkomd. Iedere avond doen ze een Griekse dans en ze steken het iedere keer in een ander jasje.
Het eten is ook goed. Echt een aanrader als je in Kalamaki bent!

29 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig sfeer. Eten echt heerlijk.Lieve bediening maken er echt een feestje van echt een aanrader !

1 augustus 2015 beoordeeld

heel goed eten voor een goede prijs en een uitstekende bediening. Het restaurant ligt iets lager dan de weg, waardoor het er iets warmer kan aanvoelen, maar wanneer je een beetje aan de zijkant gaat zitten is het er geweldig.

11 juni 2015 beoordeeld

Supervriendelijk personeel, gezellige zaak, hele leuke show, en lekker eten wat moet een mens nog meer en kort aan ons hotel...en als je 3 gratis ouzo's krijgt is het helemaal goed he...alles top!!!

9 juni 2015 beoordeeld

Ondanks dat we altijd verschillende restaurantjes willen bezoeken, zijn we hier toch twee keer geweest ... en dus zonder het ons te beklagen!! Je wordt er heel vriendelijk onthaald. Knettergekke maar supervriendelijke en superlieve kelners helpen je de hele avond lang. Ze bedienen je niet alleen, ze praten ook met je en laten je echt thuis voelen.

Reizigers die Pandesia Restaurant bekeken, bekeken ook

In Pandesia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!