Beoordeeld op 6 mei 2018 via mobiele applicatie

Hotel gelegen op een prachtige locatie. Vanaf het zwembad loop je zo de zee in. Een mooi langgerekt zandstrand ligt voor de deur.

Wij hadden een kamer in het losstaande gebouw dit geeft mooi uitzicht op zee. De kamers zijn netjes en de bedden lang genoeg. Badkamer is schoon en voorzien van douch, wastafel en toilet.

Het ontbijt is redelijk uitgebreid maar heeft weinig variatie.

Het hotel is wel gelegen op de aanvlieg route naar het vliegveld. Hier heb ik echter geen last van gehad. Er vliegen niet heel veel vliegtuigen langs en het is wel bijzonder om ze langs te zien komen.

Beoordeeld op 4 mei 2018 via mobiele applicatie

De hotel kamers zelf waren klein maar ze werden elke dag schoon gemaakt. Het ontbijt was goed maar standaard wel met Griekse koffie. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het eten bij het hotel was ook lekker en niet duur. Alleen de romantische plaatjes die op de site van Corendon stonden van het hotel ontbraken.

Beoordeeld op 3 mei 2018 via mobiele applicatie

Ligging:
Direct aan zee. Helaas niet het mooiste strand van het eiland. Wel rustig.

Ontvangst:
Reis geboekt via Corendon. Ontvangst in hotel vriendelijk en correct. Aanzicht gebouw oogde veelbelovend. Helaas is deze verwachting niet waargemaakt.

Hotelkamer:
Hotelkamer komt niet overeen met de foto’s. Het oogt ‘smoezelig’. Duidelijk zichtbaar is het vlugge schoonmaken van bv de vloer. De looproute oogt schoon, aan de zijkanten zie je de troep van het dweilen liggen. Voldoende mogelijkheid tot het weren van de zon waardoor het aangenaam blijft in de kamer. Onze hotelkamer lag aan de zwembadzijde.

Veiligheid:
Het vluchtplan aanwezig op de hotelkamer klopt niet. Er wordt verwezen naar een trap die er niet blijkt te zijn. Twijfels over de brandveiligheid.

Slapen:
DRAMATISCH. Op de bedden die kei hard zijn doe je geen oog dicht. Zelfs met een extra gevraagd matras en meerdere dekbedden blijf je last houden van slapeloze nachten.

Badkamer:
Onvoldoende schoon. Zwarte schimmel rondom de douche. Tevens kalkvorming zichtbaar. Kleine douche. Voldoende ventilatie aanwezig.

Ontbijt:
Dagelijks hetzelfde met een enkele keer een zelfgemaakt product. Verder hoofdzakelijk kant en klare producten. Helaas beperkt aantal plaatsen om buiten in de zon te ontbijten. Voldoende.

Zwembad:
Rustig en prima in orde. Voldoende ligbedden. (Gratis). Enkele zijn wel aan vervanging toe. Voldoende parasols.

Horeca:
Voorziening aan het zwembad voldoende. Snackbar-achtige functie. Vriendelijk personeel. De voorziening aan de voorzijde van het hotel (onderdeel hotel) zeer ondermaats. Maar mocht je behoefte hebben aan een magnetronmaaltijd, dan ben je hier aan het goede adres.

Conclusie:
Vriendelijk en hardwerkend personeel. Wij waren de tweede ‘lichting’ gasten van het seizoen. Helaas begint dit hotel al met een achterstand omdat de kamers onvoldoende schoon opgeleverd worden.
Voor ons gevoel 2,5 punten, maar het voordeel van de twijfel gegeven en afgerond naar 3 punten.

Beoordeeld op 15 oktober 2017

Kalamaki beach hotel ziet er buiten en in de algemene ruimten goed, netjes en schoon uit.
De hotelkamer die ik had was oud en de meubels gedateerd.
De badkamer was zeer klein, oud en zeker niet gerenoveerd, schimmel aanwezig dus schoon was het hier zeker niet. Na het douchen een hele natte vloer.

De kamer leek in geen geval op de foto's op de website. Meerdere van mijn reisgenoten hadden dit fenomeen op hun kamer.
De kamers in het bijgebouw waren netter en hadden een ruimere badkamer.

Het ontbijt werd met de dag slechter en minder keuze, wat op was werd niet aangevuld, geen grapefruitsap meer, geen verse jam, geen meloen meer om maar wat te noemen.
Het einde van het hotelseizoen naderde, maar mijns inziens moet dat niet uitmaken voor gasten.
De producten waren niet mega luxe maar als het vers is is dat niet erg, helaas was de oudheid hierin ook echt te proeven aan met name het brood en de crackers. Op de laatste dag heb ik elders ontbeten.
De bedjes bij het zwembad waren gratis, aan het strand betaalde je €4 per dag. De taverne aan het strand was echt goed om te lunchen met vriendelijk personeel.
Het hotel personeel was aardig en de locatie echt top! maar er is nog zeker werk te verrichten daar.

Kamertip: Het bijgebouw was netter qua slaap en badkamer. In het hoofdgebouw ws maar 1of 2 kamers die er zo uitzien als op de website aangeprezen.
  • Verbleef: september 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 23 augustus 2017

Dit hotel heeft een mooie ligging, met alles er op en er aan. Heerlijk strand, prima strandtent, lekker ontbijt. Je kan er prima eten, maar vele mogelijkheden in de buurt.
Buiten seizoen is het behelpen. Het hele dorp gaat op slot in de winter. In April duurt het even voor alles echt ontwaakt is. Heeft ook zo zijn voordelen.
In hoogseizoen wordt het eiland overspoeld door luidruchtige Engels. In dit hotel geen last van gehad.

Kamertip: enkele kamers 2de etage erg klein, zeezicht is aan te bevelen
  • Verbleef: april 2017, reisde met familie