“Heerlijk eten!”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juni 2018 beoordeeld

We hebben op een aantal plekken in Kalamaki gegeten, maar niemand had zo goed eten als bij Milos. De service is super! De Lamb with honey en de Beef Stamna zijn erg lekker.

23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onbegrijpelijk dat het hier niet drukker is, het eten is zeer goed en het personeel erg vriendelijk. Doordat niet alles "afgesloten" is ter bescherming van de zon vang je 's avonds nog een beetje wind, heerlijk! De prijzen zijn goed in verhouding, kortom een echte aanrader.

30 juni 2015 beoordeeld

We hebben hier prima gegeten, hoewel we voor hetzelfde geld ergens anders lekkerder hebben gegeten. Maar de service is goed en het personeel vriendelijk.

18 juni 2015 beoordeeld

Ons eerste restaurant wat we bezochten op onze eerste avond van onze vakantie.Gastheer was zeer vriendelijk en correct.Na afloop van ons diner een lekker likeurtje van het huis.Prima eten en drinken.zijn er maar een keer geweest.Tot op de laatste dag van onze vakantie zei de man vriendelijk goedenavond als we langs kwamen lopen.Klasse en zo doe je aan klantenbinding!!

14 september 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Meermaals bezocht tijdens onze vakantie. Andere restaurants geprobeerd maar uiteindelijk de laatste week steeds hier gegeten. Heerlijk eten, zeer goed bereid, zeer vriendelijk personeel en niet duur. Afwijkingen van het standaard menu of speciale wensen geen probleem. Ben je in kalimaki? Zeker een keer proberen.

Reizigers die Milo's bekeken, bekeken ook

In Milo's geweest? Deel je ervaringen!