“griekse sfeer”

Keukens: Grieks
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
8 oktober 2017 beoordeeld

goede maaltijd voor redelijke prijs. er is een echte Griekse sfeer en vriendelijke bediening. Tip: mixed grill!

8 oktober 2017 beoordeeld

Goed eten' prettige bediening en niet duur. Fijne apetizers, goede wijn en bij het betalen kreeg je altijd wat extra. Een lokaal drankje

28 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier hebben wij heerlijk gegeten en het was nog veel ook.
Het personeel is hartstikke aardig, tikkeltje opdringend maar niet vervelend. Ze blijven niet door zeuren.

De drankjes liggen qua prijs aan de iets hogere kant, maar daar tegen over staat dat het eten niet duur is. Dus uiteindelijk merk je het niet!

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten hier. Ongedwongen sfeer met leuke beetje brutale obers..maar dat mag. Eten is echt heerlijk en de prijzen niet hoog. Halve liter wijn 3.50..koop je in nederland 1 glas voor.

17 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontvangst is uiterst vriendelijk.
De kaart is uitgebreid.
Locatie is prettig en het restaurant is sfeervol ingericht.

We hebben op Zakynthos diverse restaurants gehad maar Paolo was veruit de beste. Hier hebben we dan ook vier maal gegeten. Ze verdienen het.

Ze gebruiken verse producten en maken alles klaar. Zelfs de slagroom komt niet uit een spuitbus maar uit een koks-slagroomspuit.

Ik kan het echt aanbevelen.

Reizigers die Paolo bekeken, bekeken ook

Kalamaki, Zakynthos

In Paolo geweest? Deel je ervaringen!