“Super restaurant”
Beoordeling van Michaelos

Michaelos
Geclassificeerd als nr. 23 van 66 Restaurants in Kalamaki
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
30 mei 2018 beoordeeld

Erg leuk restaurant, goedkoop en goed eten, veel keuze. Ze zijn erg vriendelijk en goede service, op een tweetal medewerkers na. We zijn hier 4 van de 8 dagen gaan eten. Maar een keer lang op ons eten moeten wachten. De rest erg snel ons eten gehad.

25 mei 2018 beoordeeld

Wij hebben hier 4 van de 7 avonden gegeten. Authentieke Griekse keuken: moussaka, lamskoteletten, konijn Zakynthian, rundvlees Zakynthian, stifado en als supertopper: de gemengde visschotel voor 2 personen met tonijn, zwaardvis, grote garnalen, sardines. Maar ook heerlijke groentegerechten (vegetariërs!) zoals aubergine imambaldi en briam. En dat alles voor heel aantrekkelijke prijzen, steeds onder de € 30 voor 2 personen.

11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een fijn restaurant is dit. De bediening is ontzettend vriendelijk, ze checken ook voortdurend of alles naar wens is (op een leuke manier).
Het eten is heerlijk en niet duur. Een aanrader is een combi van allerlei kleine Griekse gerechtjes als voorgerecht (voor 2 personen is meer dan genoeg voor 4). Ik vond de moussaka heerlijk en de mixed grill ook. Als nagerecht moet je om banofi vragen, staat niet op de kaart, maar is de plaatselijke specialiteit.

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Door de goede recensies hierheen gelokt. Viel echter zwaar tegen. De obers vliegen over de werkvloer heen om het slechte eten zsm te bezorgen maar ook zsm weer af te halen. Weinig sfeer.

18 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en echte goede gerechten. Het eten was " echt" Grieks en de locatie is perfect. Je zit er onder de olijfbomen en druivenstruiken. De prijzen zijn een beetje hoger maar daar is de kwaliteit ook naar. Minpuntje... snel afrekenen en geen attentie van het huis zoals je normaal in Griekenland gewend bent. Kom op tijd anders sta je in de rij te wachten. Ook in her naseizoen.

Reizigers die Michaelos bekeken, bekeken ook

In Michaelos geweest? Deel je ervaringen!