“Gezellig vol met veel terugkomende klanten”
Beoordeling van Parthenon Restaurant

Parthenon Restaurant
Geclassificeerd als nr. 21 van 61 Restaurants in Kalamaki
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was duidelijk dat veel klanten inmiddels bekenden waren. Dat is een goed teken. Aanbod genoeg op de hoofdstraat. Zakynthian Rabbit gegeten. Heerlijk. Echt griekse smaken en botermals. Vriendelijk personeel. Aanrader

14 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

2 avonden gegeten in dit restaurant en beide keren was het heerlijk. Erg veel keuze en vriendelijke bediening. zie foto's.

30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijk en goed eten

Zowel traditioneel grieks eten als mexicaans en Italiaans.

Zeer vriendelijk personeel.

27 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor een Griekse beleving ( eten, drinken, gezelligheid, het echte Griekenland gevoel) moet je hier zijn.
Kwaliteit is Toppie en een echte aanrader. Wij gaan iedere dag hier lekker eten ondanks dat we in een alle inclusief hotel zitten.
Je schrikt wel voor de prijs..... veel te goedkoop

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Iedere avond zijn er 2 dames die de griekse dans opvoeren tijdens het eten, de muziek staan dan wel redelijk hard, maar het brengt wel sfeer in de zaak.
Het eten is erg goed, we hadden een oriental chicken, deze had een lekker pittig smaakje en een mix grill. Ook deze was erg goed.
Als afsluiting kregen we gratis baileys van het huis. Super lief!

Reizigers die Parthenon Restaurant bekeken, bekeken ook

Kalamaki, Zakynthos
Kalamaki, Zakynthos

In Parthenon Restaurant geweest? Deel je ervaringen!