“afrader.”
Beoordeling van Stani Taverna

Stani Taverna
Geclassificeerd als nr. 29 van 66 Restaurants in Kalamaki
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Grote groepen, Speciale gelegenheden, Lokale keuken, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

bediening is goed. het eten is overdadig vet. salade was grof bitter en niets bijzonders overgoten met een sloot mayonaise. vies en vet. wanneer je voor kwantiteit ipv van kwaliteit aan vlees gaat dan zit je goed. veel maar niets bijzonders. een keer en nooit meer.

11 juli 2017 beoordeeld

Gingen hier altijd heen om te lunchen. Veel keuze op menu van 3 euro tot 20 euro. Personeel vriendelijk .Dicht aan zee dus veel te zien.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin van onze reis aangekomen in Kalamaki, tegen etenstijd (Nederlandse tijd) letterlijk gestrand aan het strand bij Stani Taverna, op het oog een gemiddeld restaurant om een hapje Grieks te eten. Blij werden we verrast door het enthousiaste personeel en zelfs een uitnodiging in de keuken voor de "Special of the day". We hebben varkensvlees en kip van de bbq-spit gegeten. Uiteraard gemarineerd volgens recept van de chef van Stani, erg lekker en de prijs viel ook heel erg mee. Bestel gerust een Greek Doctor als je van Ouzo houd, zalig!

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten verse producten uit eigen keuken .de dolmades was super. Goed en leuk geholpen doof het personeel. En de prijs was prima

27 mei 2016 beoordeeld

Het prachtige uitzicht zorgde ervoor dat wij bij Stani aan tafel gingen. De bediening was redelijk, net zoals de wijn en het eten. We zouden hier niet nogmaals terugkeren.

Reizigers die Stani Taverna bekeken, bekeken ook

Kalamaki, Zakynthos

In Stani Taverna geweest? Deel je ervaringen!