“Klasse restaurant aan zee”
Beoordeling van Stani Taverna

Stani Taverna
Geclassificeerd als nr. 29 van 64 Restaurants in Kalamaki
Keukens: Grieks
Geschikt voor: Lokale keuken, Gezinnen met kinderen, Speciale gelegenheden, Grote groepen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
11 juli 2017 beoordeeld

Gingen hier altijd heen om te lunchen. Veel keuze op menu van 3 euro tot 20 euro. Personeel vriendelijk .Dicht aan zee dus veel te zien.

18 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Begin van onze reis aangekomen in Kalamaki, tegen etenstijd (Nederlandse tijd) letterlijk gestrand aan het strand bij Stani Taverna, op het oog een gemiddeld restaurant om een hapje Grieks te eten. Blij werden we verrast door het enthousiaste personeel en zelfs een uitnodiging in de keuken voor de "Special of the day". We hebben varkensvlees en kip van de bbq-spit gegeten. Uiteraard gemarineerd volgens recept van de chef van Stani, erg lekker en de prijs viel ook heel erg mee. Bestel gerust een Greek Doctor als je van Ouzo houd, zalig!

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten verse producten uit eigen keuken .de dolmades was super. Goed en leuk geholpen doof het personeel. En de prijs was prima

27 mei 2016 beoordeeld

Het prachtige uitzicht zorgde ervoor dat wij bij Stani aan tafel gingen. De bediening was redelijk, net zoals de wijn en het eten. We zouden hier niet nogmaals terugkeren.

10 september 2015 beoordeeld

Een mooie plek bij de zee waar je lekker kan drinken en eten. Het ligt aan het strand van Kalamaki waar niet veel te doen is, dit zorgt er natuurlijk voor dat je er rustig kan eten en niet echt last hebt van auto's. Enkel wandelaars komen hier 's avonds voorbij. Indien je met de wagen komt is er meer dan genoeg parkeerplaats.

Je kan hier tegen een mooie prijs komen eten en drinken. Vooral de cocktails hebben hier een goeie prijs: 3€ !!!! En het zijn er geen kleintjes. Over het eten kan ik ook niet klagen, ik heb hier Stani's Swordfish besteld en dat was zeer lekker. Ook de pizza bevalt mij hier goed.

Reizigers die Stani Taverna bekeken, bekeken ook

Kalamaki, Zakynthos

In Stani Taverna geweest? Deel je ervaringen!