“Super!”

Beoordeling van villa anastasia club

Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven
Overzicht
Privékamer, 1 badkamer, met plaats voor 3 gasten
Mesagne, Province of Brindisi, Apulië (Puglia)

Reizigersbeoordelingen

6 beoordelingen
3 hotelbeoordelingen
“Super!”
Beoordeeld op 14 september 2017 voor een verblijf in Augustus, 2017

Wij hebben zeven nachten doorgebracht in Villa Anastasia en het was super! De eigenaren zijn enorm gastvrij en ook de rest van het personeel was heel erg behulpzaam. We hebben een geweldig fijn verblijf gehad en zijn niets te kort gekomen. Het eten, bereid door Lorena, was ook overheerlijk. De villa ligt vlakbij het centrum van Mesagne (8 minuten rijden). Leuk dorpje!

Je leeftijdgroep 35-49
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
vanaf
/ Nacht
Boek nu
Of stuur de eigenaar een bericht
Betaal veilig bij deze accommodatie
Betaal nooit voor je vakantiewoning via rechtstreekse overboeking.
Meer informatie over veilig betalen.
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren