“Top!”

Keukens: Frans
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Buiten zitten, Reserveringen
17 augustus 2017 beoordeeld

Wij komen hier al vier jaar met veel plezier naar terug. Goede prijs-kwaliteit verhouding, verrassende combinaties, mooie producten en personeel met hart voor de zaak! Zeker de moeite waard om te bezoeken! Reserveren in drukke maanden is handig.

16 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Misschien hebben wij verkeerde keuze gemaakt maar eten heeft ons echt niet kunnen bekoren. Spijtig. Andere keer misschien beter maar zal niet aan ons besteed zijn. Grts.

6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Top gegeten in klein restaurant. Verschillende dagmenu's beschikbaar, naar eigen keuze samen te stellen. Prima bediening.

17 juli 2017 beoordeeld

We kwamen er zomaar langs, maar een gezellige uitstraling. We hebben er heerlijk gegeten vanaf het tableau, smakelijk en netjes opgediend, gewoon lekker!

12 juli 2017 beoordeeld

We bezochten dit restaurant reeds in juni 2016 en ook dit jaar in juni 2017 bezochten we dit etablissement 7 keer in twee weken. Het verveelt nooit, genoeg variatie in deze uitstekende keuken met bijzonder sympathieke bediening. Ook voor 2018 staat dit adres weer bovenaan ons verlanglijstje van restaurants.

Reizigers die A Table! bekeken, bekeken ook

In A Table! geweest? Deel je ervaringen!