“Gastvrij en heerlijk”

Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
17 oktober 2017 beoordeeld

Dit is een restaurant wat zijn naam eigenlijk met hoofdletters moet schrijven. De ontvangst is spontaan en gastvrij in alle opzichten. De kaart is overzichtelijk. De gerechten zijn smaakvol en met zorg bereid. Dit is echt een uitje waar je binnenstebuiten van geniet.

16 september 2017 beoordeeld

Dit restaurant wordt door ons nu reeds meerdere jaren bezocht. De eigenaars zijn locale personen die kennis hebben ten gronde waar ze hun grondstoffen van hoge kwaliteit kunnen vinden. Omdat alles vers is, worden de twee menu's slecht "bevolkt" met 4 keuzen, garantie van versheid en locale producenten. We proefden de nieuwe "herfst" kaart vandaag 16-09 en waren opnieuw aangenaam verrast.

30 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie en buiten op het terras onder de veranda gegeten. Gerechten zien er qua presentatie top uit . Smaken zijn ook goed. Vriendelijke en attente bediening . Onze ervaring in Fr met de bediening is niet altijd goed maar hier een verademing! . De moeite waard om nog een keer terug te komen.

24 augustus 2017 beoordeeld

romantisch terras , goede bediening , eerlijk en heerlijk eten , lekkere wijnen.
Kortom prima in orde .

18 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig en heel lekker gegeten in mooi kader met heel vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar !

Reizigers die La Colombe bekeken, bekeken ook

In La Colombe geweest? Deel je ervaringen!