“Oninneembaar zicht vanop Mont Ventoux”
Beoordeling van Le Mas des Vignes

Le Mas des Vignes
Geclassificeerd als nr. 8 van 36 Restaurants in Bedoin
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Diner, Buiten zitten, Reserveringen
30 september 2016 beoordeeld

De sfeer was deze keer (september 2016) goed. Het eten was lekker en het uitzicht nog steeds buitengewoon. De eigenaars zijn "allien" aan de streek maar zijn reeds een 20 tal jaren ondernemend en doen echt hun best. De laatste 2 jaar hebben ze hun keuken zuiverder gemaakt en hun prijzen in een betere prijs kwaliteit verhouding gebracht.
Een aanrader dus.

10 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de beklimming van de Ventoux , in de haarspeldbocht van Saint Esteve, gedacht van hier later op de avond, te komen genieten met heel het gezin, van deze mooie locatie. Het was het bezoek meer dan waard. Wij werden goed ontvangen door vriendelijk personeel ( wel reserveren ), en de chef kwam persoonlijk uitleg geven over het menu. Gezellig terrasje en prachtige zonsondergang gezien. Dit alleen al is de moeite waard.

24 juni 2016 beoordeeld

We komen hier al meerdere jaren en zoals steeds zijn we dik tevreden van de locatie, de ontvangst en de constante kwaliteit. Wij houden van de klassiekers en zeker ook van het feit dat ze een excellent vis kwaliteit hebben en dit toch ver van alles.
Heb je zin in Kreeft dan kan dit mits een bestelling per telefoon. De wijnen zijn van goede locale producenten. Prijs kwaliteit een aanrader.

17 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de avond na de dag van de beklimming van de grote kale berg hebben wij ons zelf getrakteerd op een menu in dit mooi gelegen restaurant. Fantastische (bio?) fois gras gevolgd door een malse kabeljauwmoot en een iets te zware in limoncello gedoopte cake. Een echte Française hoofd bediening geassisteerd door twee in opleiding zijnde dames.....
De chef kwam even buurten om onze beoordeling aan te horen. Niet geschikt voor kinderen.

26 oktober 2015 beoordeeld

Ik heb in het verleden dit restaurant de hemel in geprezen en moet nu spijtig genoeg mijn mening volledig herzien: het uitzicht is hetzelfde gebleven maar al de rest is weg. Neem een picknick mee en ga eten op de parking. Zeer, zeer onbeschofte bediening vanwege de bazin, amateurs die bedienen. Voor de maaltijden moet je het ook niet meer doen tenzij u genoegen neemt met twee piepkleine lamskoteletjes geserveerd met een soort ondefinieerbare pap. Wij geen nooit meer terug niettegenstaande we driemaal hebben geprobeerd deze zomer. Ook Franse vrienden gaven dezelfde negatieve commentaar

Reizigers die Le Mas des Vignes bekeken, bekeken ook

In Le Mas des Vignes geweest? Deel je ervaringen!