Beoordeeld op 14 april 2017

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad met verblijf in La Villa.
De eigenaren waren erg vriendelijk en behulpzaam. De bungalow was schoon en werd tussendoor ook goed schoongemaakt. Voor onze dochter was een kinderbedje en stoel aanwezig. De service was echt meer dan prima!
La villa is gelegen op een rustige plek en het uitzicht was fantastisch over de zee en bergen. Het zwembad was goed, alleen er is geen peuterbadje aanwezig wat wel was beschreven. Hier zijn inmiddels fonteintjes in geplaatst. Maar we hebben dit niet echt gemist. Wij hadden matig bereik met de Wifi.

De broodjesservice is een aanrader!

Datum van verblijf: april 2017
Beoordeeld op 15 oktober 2016

Een hele goed accomodatie, bungalow ruim en op prachtige locatie. Mooi uitzicht op de zee en de bergen. De broodjes-service was ook erg handig. Een prima plek met veel privacy. Mooi terras met zitje en ligbedden en zelfs een parasol

Kamertip: Bungalow mooi ruim met lekker terras, zelfs voorzien van een parasol
Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

De tweede keer dit jaar na de Paas vakantie. Alsof je thuiskomt zo fijn.
Heerlijke afkoeling 's avonds, na een warme dag op het strand of wandeling. Een plek waar je aan verknogt kunt raken. Tot de volgende keer.

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 19 juni 2016

Fijne accommodatie, ruim, schoon, satelliet televisie, goede bedden, broodjesservice is ideaal, mooi terras met zitje, tafel en ligbedden. Zwembad is constant 24 graden Celsius, ideaal zwemwater! Ook daar ligbedden op het gras rondom het bad. Restaurant Carmen vlakbij, voor de rest heb je een auto nodig. De Hiperdino naast de Shell in Los Llanos is prima met eigen gratis parkeergarage. Kort bij zit een Spar, makkelijk voor kleine boodschapjes. Ga eens eten bij San Petronio net buiten Los Llanos, ook Bodega Tamanca heeft een restaurant en is met de auto goed aan te rijden. In Los Llanos is La Luna erg lekker en gezellig, Don Escaldon ook top met een dakterras. Je kan prachtige wandelingen maken op het eiland, ook op zee is veel moois te zien. Echt een zeer leuk eiland met verschillende natuur en cultuur!

Datum van verblijf: juni 2016
1  Bedank Patricktravelle... S
Beoordeeld op 7 april 2016

La Villa is een prachtig complex met prachtige beoordelingen. Klein minpuntje: helaas komen niet alle vakantiegangers die dit complex boeken daar ook daadwerkelijk terecht.

Toen wij begin maart in de avond aankwamen bij het geboekte bungalowcomplex La Villa werden wij door de eigenaresse verzocht weer in onze huurauto te stappen om samen ‘naar de andere parkeerplaats te rijden’. Daar was het op dat moment pikkedonker, zodat we alleen de binnenkant van de bungalow konden zien. Dit betrof niet de geboekte 3-kamer indeling, maar de eigenaresse verzekerde ons dat dit de door ons geboekte villa was.

Echter de volgende morgen bleek direct dat ook van het geboekte zeezicht geen sprake was, doch dat we uitkeken op een parkeerterrein. Bovendien was het een oude, slecht onderhouden bungalow. Als klap op de vuurpijl bleek dat deze bungalow zelfs niet toebehoorde aan het La Villa complex, maar tot het veel slechter gesitueerde Mimosa complex. Uiteraard hebben wij de eigenaar hier direct op aangesproken. Deze verzekerde ons echter dat dit wel degelijk onze geboekte bungalow was, en dat zij ‘regelmatig samenwerkten met Mimosa’.

Vervolgens hebben wij uiteraard direct de lokale touroperator host telefonisch ingeschakeld. Deze dame heeft direct contact gelegd met La Villa. Vervolgens kreeg zij te horen dat er sprake was van een probleem met de waterleiding van de door ons geboekte villa. Ik ben echter persoonlijk alle villa’s langsgelopen, en heb daarbij kunnen constateren dat deze allen in gebruik waren. Dit klemt te meer omdat de eigenaresse ons op geen enkele wijze vooraf - bij aankomst of bij touroperator - van de pretense problemen op de hoogte heeft gesteld, noch van het feit dat wij daarom in een ander dan het geboekte complex werden ondergebracht.

Zo bezien kun je moeilijk een andere conclusie trekken dan dat La Villa ons doelbewust heeft geprobeerd te misleiden. Lekker voor de hoofdprijs je mooie villa's verhuren, en onvermoedende reizigers vervolgens afschepen in inferieure behuizing. Wij hebben inmiddels een klacht ingediend en raden alle reizigers die hetzelfde gebeurt of is gebeurd (zoals wij inmiddels begrijpen zijn wij niet de enige die op deze wijze is geschoffeerd door La Villa) direct bij touroperator en op dit forum aan de bel te trekken!

Kamertip: Kijk uit proberen je doelbewust op te lichten met plaatsing in een inferieure bungalow
Datum van verblijf: maart 2016