Jaap D
Huizen, Nederland

Nog steeds uitstekend

Beoordeling van Apartamentos Adjovimar
5,0 van 5 bollen30 mrt 2019 beoordeeld
Wij zijn er een aantal keer geweest en zijn nog steeds zeer tevreden. Op loopafstand van het centrum van Los Llanos met voldoende restaurants en terrasjes.
Mooie omgeving, vlak bij de bussen die je over het hele eiland kunnen vervoeren.
Appartementen zijn netjes en goed onderhouden. Vriendelijk personeel.
Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Bezocht met een partner
5,0 van 5 bollenKamers
5,0 van 5 bollenService
5,0 van 5 bollenSlaapkwaliteit
Is er een probleem met deze beoordeling?
Gereageerd 13 apr 2019
Nos alegramos mucho por sus buenas vacaciones en Adjovimar y estamos agradecidos por su nueva visita.
Gracias por su comentario.
Mucha suerte
      • eDreams
      5.4 km van Apartamentos Adjovimar
      Meer hotels in Los Llanos de Aridane bekijken
      Beoordeeld op 25 augustus 2017 via mobiele applicatie

Twee weken heerlijk verbleven in ons appartement. Een paradijsje in de stad. Allerhartelijkst ontvangen door de eigenaren. Goed onderhoud van de appartementen! Los llanos de Aridane is een goede uitvalsbasis om het eiland te verkennen. Na een lange dag is het dan fijn terug te keren in Apartamentos Adjovimar!!
      De tuin is inderdaad een paradijs!
      Wij komen graag terug!

Datum van verblijf: augustus 2017
      Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 augustus 2017

Muchas gracias por pasar sus vacaciones en nuestro establecimiento. Agradecemos mucho su comentario que nos ayudará a seguir mejorando
      saludos

Beoordeeld op 6 april 2017

Een mooi appartementencomplex, niet te groot. Heerlijke tuin met zwembad en zitgelegenheid in zon en schaduw. Alles is goed onderhouden en schoongehouden door vriendelijke mensen. Op een kwartier lopen van het busstation en binnen tien minuten lopen ben je bij veel restaurants.
      Er was tijdens ons verblijf een sterrenkijkavond met iemand die prima wist waar we naar moesten kijken.

Kamertip: Tuinkant is iets rustiger, maar de straatkant heeft een balkon waar je 's morgens in de zon kunt ontbijten.
      Datum van verblijf: maart 2017
      Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2017

Nos alegramos mucho que pasaran unas buenas vacaciones.
      Gracias por su comentario. Siempre nos ayudará a seguir mejorando.

Beoordeeld op 17 september 2016

Prima appartement, eenvoudig maar gewoon goed. Heerlijk zwembad en vriendelijk personeel. Jammer dat ze aan het verbouwen waren want dat gaf wat geluidsoverlast. Volgend jaar beter. Supermarktje lekker dichtbij.

Datum van verblijf: augustus 2016
      Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2016

Nos alegramos que pasaran unas buenas vacaciones. Les pedimos disculpas por las molestias ocasionadas y les agradecemos su comentario que utilizaremos para seguir mejorando.

Beoordeeld op 18 april 2016

Wij hadden een kamer, zonder balkon maar wel met schuifdeuren over de gehele breedte van de kamer, aan de tuinzijde. Aan het eind van de middag hadden we hier de zon, heerlijk om uit het windje te zitten en van het mooie uitzicht genieten. De tuin lag er zéér netjes bij.

Onze kamer (211) was simpel maar voldeed voor hetgeen we er waren: slapen en bijkomen van de dag. Wel waren er een paar minpuntjes (een felle lamp boven de deur tegenover het bed, een kleine 'postzegelformaat' douche, de balkondeur sloot niet optimaal) maar dat mocht de pret niet drukken.

De eigenaar, beleefd, hebben we welgeteld 2x kort gesproken: bij aankomst en bij
      vertrek.

Kamertip: Tuinzijde als je wilt genieten van de tuin. Drukte van de straat vonden wij meevallen maar is zeker minder zonnig (s middags) en gezellig.
      Datum van verblijf: april 2016
      Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 april 2016

Nos alegramos que pasaran unas buenas vacaciones. Agradecemos su comentario que utilizaremos para seguir mejorando nuestras instalaciones y servicios.

Beoordeeld op 18 maart 2016

Vlotte reacties van de eigenaar via de mail bij/na boeking. Wij hadden drie appartementen geboekt.
      De 'luxere' appartementen zijn mooi (ver)bouwd. Aan de straatkant dubbel glas, dus geen last van geluid.
      De oudere appartementen waren eenvoudig en netjes ingericht. Hopelijk worden deze bij een volgende renovatie ook opgeknapt. De iets hogere prijs die dat mogelijk tot gevolg zal hebben is het wel waard.
      De douches waren uitstekend. Helaas was de temperatuur van het water lauw. Dat komt door de wijze waarop het water op het dak overdag opgewarmd wordt door zonnewarmte. Het complex is erg gericht op duurzaamheid.
      Een prachtige tuin.
      Indien er iets ontbrak of stuk was in het appartement werd dit vlot aangevuld of opgelost door de eigenaar. Een zeer vriendelijke eigenaar.
      De appartementen werden goed schoongemaakt.
      De huurauto's konden goed in de straat geparkeerd worden, weliswaar niet altijd direct voor het complex, maar nooit verder dan 200 m daar vandaan.
      De ligging t.o.v. het centrum van Los Llianos de Aridane was zeer gunstig.

Datum van verblijf: januari 2016
      Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 maart 2016

Nos alegramos que pasaran unas buenas vacaciones en nuestra casa. Agradecemos su comentario que utilizaremos para seguir mejorando nuestras iinstalaciones y servicios.