17 september 2016 beoordeeld

Prima appartement, eenvoudig maar gewoon goed. Heerlijk zwembad en vriendelijk personeel. Jammer dat ze aan het verbouwen waren want dat gaf wat geluidsoverlast. Volgend jaar beter. Supermarktje lekker dichtbij.

Verbleef: augustus 2016
Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 september 2016

Nos alegramos que pasaran unas buenas vacaciones. Les pedimos disculpas por las molestias ocasionadas y les agradecemos su comentario que utilizaremos para seguir mejorando.

18 april 2016 beoordeeld

Wij hadden een kamer, zonder balkon maar wel met schuifdeuren over de gehele breedte van de kamer, aan de tuinzijde. Aan het eind van de middag hadden we hier de zon, heerlijk om uit het windje te zitten en van het mooie uitzicht genieten. De tuin lag er zéér netjes bij.

Onze kamer (211) was simpel maar voldeed voor hetgeen we er waren: slapen en bijkomen van de dag. Wel waren er een paar minpuntjes (een felle lamp boven de deur tegenover het bed, een kleine 'postzegelformaat' douche, de balkondeur sloot niet optimaal) maar dat mocht de pret niet drukken.

De eigenaar, beleefd, hebben we welgeteld 2x kort gesproken: bij aankomst en bij
vertrek.

Kamertip: Tuinzijde als je wilt genieten van de tuin. Drukte van de straat vonden wij meevallen maar is zeker minder zonnig (s middags) en gezellig.
  • Verbleef: april 2016, reisde met een partner
Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 april 2016

Nos alegramos que pasaran unas buenas vacaciones. Agradecemos su comentario que utilizaremos para seguir mejorando nuestras instalaciones y servicios.

17 maart 2016 beoordeeld

Vlotte reacties van de eigenaar via de mail bij/na boeking. Wij hadden drie appartementen geboekt.
De 'luxere' appartementen zijn mooi (ver)bouwd. Aan de straatkant dubbel glas, dus geen last van geluid.
De oudere appartementen waren eenvoudig en netjes ingericht. Hopelijk worden deze bij een volgende renovatie ook opgeknapt. De iets hogere prijs die dat mogelijk tot gevolg zal hebben is het wel waard.
De douches waren uitstekend. Helaas was de temperatuur van het water lauw. Dat komt door de wijze waarop het water op het dak overdag opgewarmd wordt door zonnewarmte. Het complex is erg gericht op duurzaamheid.
Een prachtige tuin.
Indien er iets ontbrak of stuk was in het appartement werd dit vlot aangevuld of opgelost door de eigenaar. Een zeer vriendelijke eigenaar.
De appartementen werden goed schoongemaakt.
De huurauto's konden goed in de straat geparkeerd worden, weliswaar niet altijd direct voor het complex, maar nooit verder dan 200 m daar vandaan.
De ligging t.o.v. het centrum van Los Llianos de Aridane was zeer gunstig.

• Verbleef: januari 2016, reisde met familie
Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 maart 2016

Nos alegramos que pasaran unas buenas vacaciones en nuestra casa. Agradecemos su comentario que utilizaremos para seguir mejorando nuestras iinstalaciones y servicios.

14 juni 2015 beoordeeld

Mooie uitvalsbasis voor een verkenning van het eiland. Na ern dag wandellen is het heerlijk "thuis" komen in een schoon appartement met een geweldige tuin. Uiterst vriendelijke eigenaar, erg behulpzaam. Klein supermarktjenaast de deur, met mogelijkheid voor ontbijt is erg handig. En heerlijke bananen uit eigen tuin. Binnen loopafstand van een aantal leuke restaurants, en het leuke terras in het centrum. Wij vonden het super.

Verbleef: juni 2015, reisde met een partner
Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 juni 2015

Nos alegra saber que han pasado una estancia agradable en nuestro establecimiento y agradecemos su comentario sobre el mismo que utilizaremos en nuestro trabajo diario para seguir mejorando nuestras instalaciones y servicios
Wir fruen uns dab sie einen angenehmen Aufenthalt in unserem Haus hatten. Wir schätzeb Uhre Abnerjybgeb ybd werwebdebsue ub ybserer Arbeit zu verbesserungen in den Einrichtungen und im service.
Danke
Francisco

9 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij (4 personen) hebben een week in een appartement gelogeerd. We hebben het er prima naar ons zin gehad. Slaapkamers aan de tuinkant, schoon linnengoed, goed geoutilleerde keuken en genoeg ruimte. De eigenaars zijn hulpvaardig. Er is n winkeltje een deur verder en de tuin is zo mooi! Echt een aanrader!

Verbleef: mei 2015
Adjovimar, Propietario van Apartamentos Adjovimar, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 mei 2015

Francisco